Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
Rynek Cukru

Komentarze i analizy

Data zamieszczenie: 2017-05-04
Indie i Polska jedynymi krajami ze wzrostem sprzedaży słodyczy czekoladowych

Indie są jednym z najszybciej rozwijających się rynków wyrobów czekoladowych na świecie, podczas gdy w ostatnich latach rynek światowy notuje spowolnienie rozwoju – ocenia firma analityczna Mintel.

Według Mintela, sprzedaż detaliczna wyrobów czekoladowych wzrosła w Indiach o 13 proc. między 2015 a 2016 rokiem, a na drugim miejscu znalazła się Polska, gdzie nastąpił wzrost sprzedaży o 2 proc.

Mintel podaje też, że Indie i Polska to jedyne dwa kraje, które odnotowały wzrosty sprzedaży wyrobów czekoladowych w 2016 roku, podczas gdy sprzedaż w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji utrzymała się na tym samym poziomie co rok wcześniej, spadła natomiast sprzedaż w takich krajach jak Rosja (o 2%), Brazylia (o 6%) i Chiny (o 6%).

Z danych Mintela wynika też, że rynek wyrobów czekoladowych w Indiach notował silny średnioroczny wzrost sprzedaży detalicznej (CAGR) pod względem wartości sięgający 19,9 proc. w latach 2011-2015, a według prognoz w latach 2016-2020 wzrost ten może wynieść 20,6 proc.

Jeśli chodzi o wolumen sprzedaży, Indie w 2016 roku spożyły 228.000 ton wyrobów czekoladowych, w porównaniu do Francji (251.000 ton), Brazylii (236.000 ton) oraz Chin (202.000 ton). Tymczasem w 2016 roku Australia i Indonezja skonsumowały odpowiednio 95.000 ton i 94.000 ton wyrobów czekoladowych.

Co napędza rynek słodyczy czekoladowych w Indiach?

Marcia Mogelonsky, dyrektor z Mintela mówi, że głównymi czynnikami wzrostu rynku słodyczy czekoladowych w Indiach zarówno pod względem wolumenu jak i wartości są trendy i korzyści zdrowotne oraz wygoda.

Z badań Mintela na temat korzyści zdrowotnych płynących ze spożycia czekoladek, wynika, że ponad dwóch na pięciu indyjskich konsumentów (44 proc.) przekonanych jest, że słodkie przekąski takie jak czekoladki i ciastka są zdrowe, zaś ponad jedna trzecia (35 proc.) Hindusów wierzy, że tego typu przekąski zapewniają im zdrowy zastrzyk energii.

Tymczasem aż jeden na dwóch (49%) indyjskich konsumentów postrzega słodkie przekąski, takie jak czekoladki jako wygodne i łatwe w konsumpcji.

Dane z firmy Mintela pokazują również, że 43% Hindusów spożywa słodkie przekąski, takie jak czekoladki i ciastka między lunchem a obiadem, z ponad połowa (53%) indyjskich konsumentów zgłasza, że zazwyczaj sięga po te przekąski między posiłkami, dla zaspokojenia głodu.

Ponadto, aż 19% indyjskich konsumentów chciałoby mieć szerszy wybór przekąsek ekologicznych i naturalnych, które nie zawierają żadnych dodatków ani konserwantów.

Mogelonsky podkreśla też, że wciąż rośnie zainteresowanie zdrowymi słodyczami, dlatego pożądana jest coraz szersza dostępność organicznych wyrobów czekoladowych i składający się wyłącznie z naturalnych składników, ponieważ konsumenci szukają coraz lepszych ofert dla siebie.
Źródło: confectionerynews.com


Źródło:
...
 
 
-ZPC Box: Wysokie ceny jajek spędzają sen z powiek producentom żywności
-Deregulacja rynku cukru to szansa na poprawę rentowności producentów słodyczy i napojów?
-Nadchodzą znaczące zmiany na rynku cukru
-Polacy słodzą mniej. Jednak dane mówią wyraźnie: spożywamy więcej cukru
-Polska skorzysta na zniesieniu kwot cukrowych
-Spożycie cukru w Polsce w 2016 r. wzrosło o prawie 2 kg na jednego mieszkańca
-Ceny kakao pozostaną stabilne w krótkim okresie
-Badanie: 40 proc. Polaków rezygnuje z deseru z laktozą, glutenem i cukrem
-IERiGŻ: W maju br. na krajowym rynku ceny cukru były stabilne
-Rynek cukru - raport IERiGŻ
-Na rynku lodów dominować będą nowe odsłony znanych deserów
-Związek Producentów Cukru w Polsce z kampanią edukacyjną dla konsumentów
-Produkcja czekolady i wyrobów spadła w ciągu czterech miesięcy roku
-Słodycze na fali wzrostowej. Wydatki w Polsce będą rosły szybciej niż na świecie
-Pyłek kwiatowy, superfood od pszczół
-ZP PRW: Miody pitne wpisują się w obecne trendy rynkowe, potrzebują promocji
-Ekspert: na rynku lodów będzie nasilał się trend prozdrowotny
-Mars razem z Nestle, Lindt i Ferrero zredukują liczbę kalorii w swoich słodyczach
-Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” zdobywa rynek i otwiera nowe lokale
-Indie i Polska jedynymi krajami ze wzrostem sprzedaży słodyczy czekoladowych
-Liczą straty
-Na słodko
-Zawarto porozumienie między plantatorami buraka a producentami cukru
-Polskie słodycze hitem eksportowym

 
- Komentarze i analizy

 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.