Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
Rynek Cukru

Komentarze i analizy

Data zamieszczenie: 2017-05-05
Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” zdobywa rynek i otwiera nowe lokale

Wytwórnia Lodów Prawdziwych „U Lodziarzy” planuje w tym sezonie otwarcie co najmniej 20 kolejnych lokali. W poprzednim sezonie w całej Polsce funkcjonowało 13 lodziarni pod tym szyldem.

Pierwszy lokal został otwarty dokładnie dwa lata temu w Białymstoku i był to „strzał w dziesiątkę”. Lato 2015 roku było dla Wytwórni sukcesem, zwieńczonym zdobyciem tytułu najlepszej lodziarni w mieście.

- Zachęceni serdecznym przyjęciem ze strony konsumentów postanowiliśmy stworzyć sieć franczyzową. Od tego czasu lista naszych lodziarni systematycznie się powiększa – mówi Aleksandra Szarkowska, manager Wytwórni Lodów Prawdziwych „U Lodziarzy”.

Kolejne punkty powstawały kolejno w Augustowie, Łomży, Suwałkach, Ełku, Białymstoku - w Atrium Biała i galerii Alfa. W ubiegłym roku w Trójmieście otworzyły się aż trzy w: Gdyni, Rumi i Gdańsku. W międzyczasie zaś do sieci dołączały kolejne - w Olsztynie, Żarach, Białej Podlaskiej.

- W tym roku zaplanowano otwarcia kolejnych lodziarni. Ile finalnie ich powstanie trudno przewidzieć, ponieważ wciąż prowadzimy rozmowy z zainteresowanymi nawiązaniem współpracy przedsiębiorcami. Na pewno w tym sezonie przybędzie minimum 20 nowych punktów – dodaje Aleksandra Szarkowska.

Nowe Wytwórnie „U Lodziarzy” będzie można od tego sezonu spotkać m.in. w Kazimierzu Dolnym, Wysokiem Mazowieckim, Supraślu, Stalowej Woli, Lęborku, Wasilkowie, Sławnie, Skawinie, Katowicach, Iławie, Jaworznie. Dodatkowo zaś powstaną trzy lodziarnie w Krakowie i tyle samo w Stolicy. Część spośród nich miała już swoją inaugurację podczas niedawnej Majówki, inne natomiast ruszą dosłownie lada chwila.

- Wierzymy, że nowopowstające lodziarnie powtórzą sukces tych, dotychczas działających. Mamy nadzieję, że również i tam klienci rozsmakują się naszymi niepowtarzalnymi lodowymi specjałami – mówi przedstawicielka marki.

To, co wyróżnia lody z Wytwórni to oryginalna, polska receptura ich przygotowywania, która powstała w okresie międzywojennym. Dzięki wykorzystaniu odpowiedniej technologii, twórcom lodziarni udało się odtworzyć ich smak i konsystencję.

Wytwórnia Lodów Prawdziwych ogromny nacisk kładzie na jakość i staranny dobór składników, wykorzystywanych do produkcji lodowych pyszności. Są to wyłącznie produkty naturalne: świeże owoce, warzywa, a przede wszystkim mleko. Nie może być ono pasteryzowane, ani modyfikowane. Właściciele lodziarni współpracują z gospodarstwami ekologicznymi, które każdego dnia dostarczają świeże surowce do wytwarzania lodów.

Dodatki stosowane do przyrządzania nowych smaków są precyzyjnie wyselekcjonowane i pochodzą z całego świata. Przykładem może być oryginalna, brazylijska kawa i kakao czy belgijska czekolada.

W codziennej sprzedaży znajdują się trzy tradycyjne smaki – truskawkowy, czekoladowy i śmietankowy. Każdego dnia lodziarnia zaskakuje swoich klientów oferując dwie niepowtarzalne propozycje – jeden smak na bazie mleka oraz sorbet. Każdy, kto choć raz próbował tych lodów nie będzie więc zdziwiony lodami o smaku marchewkowym, fasolowym, szpinakowym, ogórkowym, rabarbaru czy chałwy.
Źródło: portalspozywczy.pl


Źródło:
...
 
 
-ZPC Box: Wysokie ceny jajek spędzają sen z powiek producentom żywności
-Deregulacja rynku cukru to szansa na poprawę rentowności producentów słodyczy i napojów?
-Nadchodzą znaczące zmiany na rynku cukru
-Polacy słodzą mniej. Jednak dane mówią wyraźnie: spożywamy więcej cukru
-Polska skorzysta na zniesieniu kwot cukrowych
-Spożycie cukru w Polsce w 2016 r. wzrosło o prawie 2 kg na jednego mieszkańca
-Ceny kakao pozostaną stabilne w krótkim okresie
-Badanie: 40 proc. Polaków rezygnuje z deseru z laktozą, glutenem i cukrem
-IERiGŻ: W maju br. na krajowym rynku ceny cukru były stabilne
-Rynek cukru - raport IERiGŻ
-Na rynku lodów dominować będą nowe odsłony znanych deserów
-Związek Producentów Cukru w Polsce z kampanią edukacyjną dla konsumentów
-Produkcja czekolady i wyrobów spadła w ciągu czterech miesięcy roku
-Słodycze na fali wzrostowej. Wydatki w Polsce będą rosły szybciej niż na świecie
-Pyłek kwiatowy, superfood od pszczół
-ZP PRW: Miody pitne wpisują się w obecne trendy rynkowe, potrzebują promocji
-Ekspert: na rynku lodów będzie nasilał się trend prozdrowotny
-Mars razem z Nestle, Lindt i Ferrero zredukują liczbę kalorii w swoich słodyczach
-Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” zdobywa rynek i otwiera nowe lokale
-Indie i Polska jedynymi krajami ze wzrostem sprzedaży słodyczy czekoladowych
-Liczą straty
-Na słodko
-Zawarto porozumienie między plantatorami buraka a producentami cukru
-Polskie słodycze hitem eksportowym

 
- Komentarze i analizy

 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.