Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
Rynek Cukru

Komentarze i analizy

Data zamieszczenie: 2017-05-16
Mars razem z Nestle, Lindt i Ferrero zredukują liczbę kalorii w swoich słodyczach

Mars-Wrigley, Nestle USA, Ferrero, Lindt i Ferrara Candy oceniają, że do roku 2022 połowa ich produktów będzie zawierała co najwyżej 200 kalorii, a nawet mniej na każde z opakowań.

Krajowe Stowarzyszenie Słodyczy (NCA) poinformowało, że firmy te, w tym spółki zależne Lindt Ghirardelli, Russell Stover – w ciągu pięciu lat będą drukowały liczbę kalorii na froncie opakowań 90 proc. swoich najlepiej sprzedających się produktów.

NCA podało, że postępy będą monitorowane i podawane w sprawozdaniach prowadzonych przez organizację badawczą Hudson Institute.

Dyrektor ds. external affairs firmy Mars, Anthony Guerrieri, mówi, że firma zanotowała sukces i wzrost sprzedaży, gdy wprowadziła do oferty większy wybór produktów i opcje produktów z niższą liczbą kalorii. Dodaje, że dobrym przykładem tego wzrostu są produkty M&M’s – ich sprzedaż w 2016 r. wzrosła 10 razy szybciej niż cała kategoria i podkreśla, że to dlatego, że firma wprowadziła więcej opcji do wyboru od nowych smaków po opcje z niższą liczbą kalorii takie jak M&M’s Crispy i Pretzel zawierające mniej niż 200 kalorii w opakowaniu. Obecnie około jedna trzecia produktów Mars zawiera mniej niż 200 kalorii.

Mars zainwestował 200 mln USD w zeszłym roku, aby wprowadzić nowe produkty z niższą zawartością kalorii, tak aby opakowanie zawierało poniżej 200 kalorii. Firma wprowadziła ostatnio na rynek opcje M&M’s Caramel, Maltesers i Snickers Crisper, gdzie wszystkie mają poniżej 200 kalorii, wprowadziła też nowe wersje – 100 kalorii – batoników Snickers, Milky Way, Twix, Dove, 3 Musketeers, a także Skittles i Starbust.

O podobnych działaniach informowała też wcześniej firma Hershey, która włączyła do swojego pięcioletniego planu kwestię redukcji kalorii i zobowiązała się, że 50 proc. jej pojedynczo pakowanych produktów będzie zawierało 200 kalorii lub nawet mniej na każde opakowanie.

Mars zapowiedział, że w kwestii ograniczania kalorii w produktach będzie współpracował z innymi graczami z branży, w tym z Nestle, Lindt, Ferrara Candy oraz Ferrero, ponieważ najlepszą drogą na wprowadzenie znaczących zmian w tym zakresie jest współpraca całej branży, ponieważ chodzi o to, co jest dobre dla wszystkich konsumentów.
Źródło: confectionerynews.com


Źródło:
...
 
 
-ZPC Box: Wysokie ceny jajek spędzają sen z powiek producentom żywności
-Deregulacja rynku cukru to szansa na poprawę rentowności producentów słodyczy i napojów?
-Nadchodzą znaczące zmiany na rynku cukru
-Polacy słodzą mniej. Jednak dane mówią wyraźnie: spożywamy więcej cukru
-Polska skorzysta na zniesieniu kwot cukrowych
-Spożycie cukru w Polsce w 2016 r. wzrosło o prawie 2 kg na jednego mieszkańca
-Ceny kakao pozostaną stabilne w krótkim okresie
-Badanie: 40 proc. Polaków rezygnuje z deseru z laktozą, glutenem i cukrem
-IERiGŻ: W maju br. na krajowym rynku ceny cukru były stabilne
-Rynek cukru - raport IERiGŻ
-Na rynku lodów dominować będą nowe odsłony znanych deserów
-Związek Producentów Cukru w Polsce z kampanią edukacyjną dla konsumentów
-Produkcja czekolady i wyrobów spadła w ciągu czterech miesięcy roku
-Słodycze na fali wzrostowej. Wydatki w Polsce będą rosły szybciej niż na świecie
-Pyłek kwiatowy, superfood od pszczół
-ZP PRW: Miody pitne wpisują się w obecne trendy rynkowe, potrzebują promocji
-Ekspert: na rynku lodów będzie nasilał się trend prozdrowotny
-Mars razem z Nestle, Lindt i Ferrero zredukują liczbę kalorii w swoich słodyczach
-Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” zdobywa rynek i otwiera nowe lokale
-Indie i Polska jedynymi krajami ze wzrostem sprzedaży słodyczy czekoladowych
-Liczą straty
-Na słodko
-Zawarto porozumienie między plantatorami buraka a producentami cukru
-Polskie słodycze hitem eksportowym

 
- Komentarze i analizy

 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.