Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
Rynek Cukru

Komentarze i analizy

Data zamieszczenie: 2017-06-29
Na rynku lodów dominować będą nowe odsłony znanych deserów

Chociaż na rodzimym rynku lodów nie zanosi się na rewolucję, producenci lodów w tym sezonie zachęceni sukcesami z ubiegłego roku, skupią się na produkcji nowych smaków wprowadzonych wcześniej deserów. Producent lodów i mrożonek, firma Anita, też zdecydowała się na tego typu krok.

Euromonitor International szacuje, że w ciągu ostatniego roku wartość polskiego rynku lodów wzrosła aż o 100 mln złotych, z 1,67 mld zł do 1,74 mld. Także w tym roku analitycy prognozują wzrost o kolejne 2,3 proc. w stosunku do 2016 roku. Zdaniem przedstawicieli, rynku dobry 2016 rok był zasługą wielu nowości, które pojawiły się na rynku.

- W zeszłym roku na rynek trafiła spora porcja nowości, a sama oferta stała się bardziej zróżnicowana niż jeszcze 5 lat temu. W segmencie lodów impulsowych coraz większy udział zaczęły mieć sorbety. Hitem ubiegłego sezonu okazały się mrożone jogurty i lody na świeżej śmietanie. Sprzedaż pobudziło także pojawienie się w masowej sprzedaży lodów, uznawanych do niedawna za niszowe, głównie lodów bez laktozy i bez glutenu. Produkty te otworzyły rynek na konsumenta, który do tej pory omijał tego typu desery – mówi Grzegorz Mordalski, właściciel firmy „Anita”.

Jak wpłynie to na rynek w 2017 roku? Zdaniem Grzegorza Mordalskiego, producenci zachęceni sukcesami z ubiegłego roku, skupią się na produkcji nowych smaków wprowadzonych niedawno deserów.

– Dobrze przyjęte w 2016 roku desery będą rozwijane także w tym roku. Możemy się więc spodziewać wielu modyfikacji w obrębie obecnych już na rynku produktów i smaków – mówi Mordalski.

Na taki krok w tym roku zdecydowała się także firma „Anita”. Wprowadzone zeszłym roku waniliowe lody bez laktozy i bez glutenu, w tym sezonie doczekały się już smaku czekoladowego. „Lifting” przeszły także lody typu squeez up Dr Sook z oferty firmy. „Anita” ulepszyła recepturę deseru, zwiększając procentowy udział naturalnych soków w sorbecie. Także rodzina lodów „Smoothie Ice” doczekała się nowego smaku – jagodowo-bananowego.

- Rozwijamy produkty, które przyjęły się na rynku i które wciąż mają ogromny, nie do końca wykorzystany potencjał. Oprócz naszej klasycznej oferty, w tym roku ten potencjał dostrzegamy przede wszystkim w lodach bez laktozy i bez glutenu, w deserach squeez up, mrożonych jogurtach oraz lodach typu smoothie – mówi Robert Serediuk, dyrektor handlowy firmy „Anita”.
Jednocześnie, jak podkreśla Mordalski, zmiany te dotyczą nie tylko smaku, ale także jakości samych lodów. – Zwracamy większą uwagę na procentową zawartość naturalnych soków i obecność owoców, to dziś nasz priorytet. Jednocześnie tworzymy zdrowe wersje deserów oparte na świeżej śmietanie, przecierach owocowych i jogurcie typu greckiego. Z drugiej strony, koncertujemy się na lodach przyjaznych osobom z alergiami pokarmowymi i nietolerancją glutenu, które posiadają wszystkie niezbędne certyfikaty. Tego dziś oczekuje od nas coraz bardziej wymagający konsument – mówi Mordalski.

P.P.Ch i P.R.-S. „Anita” Grzegorz Mordalski to producent lodów i mrożonek, działający na polskim rynku od 24 lat. W swojej ofercie „Anita” posiada zarówno lody (m.in. Różki, lody na patyku, sorbety, lody familijne, lody w kubkach), jak również mrożonki (m.in. pyzy, pierogi, uszka).

Produkty „Anity” na rynku dostępne są zarówno pod marką własną firmy, jak również pod markami znanych sieci m.in. Biedronka, Carrefour, Netto, Kaufland, Tesco, Aldi, Intermarche, lewiatan i innych. Zakład produkcyjny oraz mroźnia „Anity” mieści się Działoszynie (woj. łódzkie).

Źródło: portalspozywczy.pl


Źródło:
...
 
 
-Spożycie cukru w Polsce w 2016 r. wzrosło o prawie 2 kg na jednego mieszkańca
-Ceny kakao pozostaną stabilne w krótkim okresie
-Badanie: 40 proc. Polaków rezygnuje z deseru z laktozą, glutenem i cukrem
-IERiGŻ: W maju br. na krajowym rynku ceny cukru były stabilne
-Rynek cukru - raport IERiGŻ
-Na rynku lodów dominować będą nowe odsłony znanych deserów
-Związek Producentów Cukru w Polsce z kampanią edukacyjną dla konsumentów
-Produkcja czekolady i wyrobów spadła w ciągu czterech miesięcy roku
-Słodycze na fali wzrostowej. Wydatki w Polsce będą rosły szybciej niż na świecie
-Pyłek kwiatowy, superfood od pszczół
-ZP PRW: Miody pitne wpisują się w obecne trendy rynkowe, potrzebują promocji
-Ekspert: na rynku lodów będzie nasilał się trend prozdrowotny
-Mars razem z Nestle, Lindt i Ferrero zredukują liczbę kalorii w swoich słodyczach
-Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” zdobywa rynek i otwiera nowe lokale
-Indie i Polska jedynymi krajami ze wzrostem sprzedaży słodyczy czekoladowych
-Liczą straty
-Na słodko
-Zawarto porozumienie między plantatorami buraka a producentami cukru
-Polskie słodycze hitem eksportowym
-Co dalej z ideą powstania Polskiego Narodowego Holdingu Spożywczego na bazie KSC?
-Raport IERiGŻ: Rynek cukru 2016/17
-KZPBC: Ceny cukru mogą drastycznie wzrosnąć
-Produkcja cukru w Polsce wzrosła o 44 proc.
-W 2017/18 zniknie deficyt na światowym rynku cukru

 
- Komentarze i analizy

 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.