NetBrokers Sp. z o.o. is a biggest internet trading platform in Poland for agro-business sector.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Table of offers
 Code:
 ID:
 Password:
Enter Register
   
 
  | About us | Price list | Advertisement | Press Info | Directions for use | Contact | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Place for advertisement Place for advertisement
 
 
      Display results: 10 25 50 all                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Business section:  Gadu-Gadu 4997525 | back | next | down | main page | administrator |     
 
 
European Union
  Common Agricultural Policy
- General informations
- Direct surcharges
- WPR na lata 2014-2020
- Direct payments

-

Foreign trade
- Portal of EU
   
Markets
  Meat
- Quotations
- Notowania rynków zagranicznych
- Comments and analyses
- Info MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Cereal
- Quotations
- Comments and analyses
- Info MRiRW
  Pasze
- Quotations
- Comments and analyses
- Info MRiRW
  Fruits and vegetables
- Quotations
- Comments and analyses
- Info MRiRW
  Milk
- Quotations
- Comments and analyses
- Info MRiRW
  Sugar
- Comments and analyses
- Info MRiRW
  Forecast
- General,    Meat
- Cereal,      Milk
  Diagrams of prices
- Diagrams from table NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
Rynek Mięsa

Komentarze i analizy

Data zamieszczenie: 2018-12-11
Dlaczego białe jaja są mniej popularne?

- Wielu naszych konsumentów pyta nas, jaka jest różnica między jajkami brązowymi i białymi? Czy są różnice w smaku? I skąd taka kolorystyka jaj? Przyzwyczailiśmy się już do tego, że pewne tendencje na rynku mają miejsce dlatego, że dążymy do unifikacji, zwłaszcza w produkcji. Na jajach znamy się od ponad 30 lat i jako ekspert w tym zakresie musimy przyznać, że zastanowił nas ostatnio ten temat - przyznaje Małgorzata Kuriata, dyrektor sprzedaży i marketingu Ferm Drobiu Woźniak Sp. z o.o.

Dlaczego jajko białe jest mniej popularne w Polsce, pomimo, że w większości krajów w Europie i w świecie konsumenci wybierają je chętniej? Jak wskazuje Małgorzata Kuriata, warto wiedzieć, że nie ma żadnej różnicy w wartościach odżywczych czy smakowych obu rodzajów jaj.

- Odwołując się do tradycji, jajko było identyfikowane z kolorem białym. Tradycja ta jest nadal podtrzymywana, nawet w nowoczesny sposób. Jajko w emotikonach, które każdy z nas ma w telefonie, jest białe - dodaje.

Dość popularną opinią, niezależnie czy jest to kupiec w sieci czy też konsument przy półce sklepowej, jest także fakt, że jajko z brązową skorupką ma więcej składników odżywczych.

- Otóż nie, kolor skorupki nie wpływa na bogactwo witaminowe i mineralne, smak czy jakość. Jajko jest po prostu doskonałe, niezależnie od koloru. Skoro żyjemy w czasach nieorganicznego wyboru, nie powinniśmy ograniczać go naszym konsumentom. Jaja białe doceniane jedynie są w czasie Wielkanocy. Wówczas nikt nie mówi o mniejszej ilości wartości odżywczych czy gorszej jakości, dlatego też warto wyjść poza schemat, sprawdzić i samemu ocenić - dodała.

Kuriata wskazuje, że być może wybór koloru skorupki jaja uwarunkowany jest przyzwyczajeniami zakupowymi z domu lub brakiem wyboru na półce w sklepie.

- Jednak to właśnie białe jajo przywołuje tradycje, sielskość i wiejskie konotacje. Większa różnorodność oferty poprzez wybór buduje świadomość konsumentów. Jako producenci naszą rolą jest edukować i zachęcać sprawdzania faktów. Białe jaja nie są gorszym bratem brązowego, są tak samo doskonałe - dodaje.

Źródło: portalspozywczy.pl


Źródło:
...
 

 NASI PARTNERZY

-Jak kształtować wizerunek mięsa w erze postprawdy?
-Produkcja drobiu na świecie rośnie wolniej niż zakładano
-Konsumpcja mięsa w Szwecji wciąż spada
-Szynka szwarcwaldzka, ser koryciński i kiełbasa lisiecka pod lupą Inspekcji Handlowej
-Ekspert: W polskim drobiarstwie pojawia się coraz więcej nowych inwestorów zagranicznych
-UE porozumie się z Ukrainą w sprawie bezcłowego importu drobiu?
-Wieprzowina cały czas tanieje
-Chiny: ASF zbliża się do granicy z Rosją
-Prezes PSPR: Certyfikaty są dużym obciążeniem dla branży rybnej, a ich efekty są mizerne
-Chińczycy zamieniają wieprzowinę na drób w obawie przed ASF
-74 ogniska ASF w Chinach
-Gobarto ze wzrostem wyników finansowych po trzech kwartach 2018 r.
-Chińczycy nie będą rozmawiać z rozdrobnionymi polskimi firmami, bo to tylko dla nich kłopot
-Dlaczego Polacy najchętniej sięgają po mięso z kurczaka? (badanie)
-Nowy prezes Gobarto: Chcemy eksportować wieprzowinę do USA od 2020 roku (wywiad)
-Polska wołowina obiera kierunek na zrównoważony rozwój
-Hongkong zaskakującym liderem importu polskiej gęsiny
-Polscy producenci jaj boją się konkurencji z Ukrainy
-Rosyjskie drobiarstwo ma kolejny problem
-Opłacalność produkcji trzody chlewnej jest najniższa od lat
-Rynek drobiu: Ukraiński MHP chce powalczyć z Brazylijczykami
-Czy Polska może wstrzymać import wieprzowiny z krajów gdzie panuje ASF?
-Inspekcja Weterynaryjna: Nie podzielamy optymizmu ministerstwa w kwestii ASF
-Drób: Amerykanie walczą o eksport do RPA

 
- Komentarze i analizy

 
 
 
    Business section:  Gadu-Gadu 4997525 | back | next | up | main page | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.