Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2018-02-09
Badanie: Gdzie konsumenci najczęściej robią e-zakupy spożywcze?

Wśród konsumentów kupujących żywność w sieci popularne są sklepy internetowe grupujące produkty różnych marek - wynika z raportu „E-grocery w Polsce – zakupy spożywcze online” przygotowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej i Frisco.pl.

Jak podaje raport, osoby, które robią zakupy w Internecie, najczęściej wybierają platformy zakupowe, takie jak chociażby Allegro. Wśród osób kupujących żywność w sieci udział kupujących na platformach spada, rośnie natomiast grupa osób kupujących w sklepach internetowych grupujących produkty różnych marek (ponad ½ wskazań).

Sklepy internetowe konkretnych marek wybiera natomiast 43% badanych aktywnych zakupowo w kategorii spożywczej. Preferencje odnośnie miejsc zakupowych wśród kobiet i mężczyzn są bardzo podobne - informują autorzy raportu.

Najczęściej wykorzystywane miejsca zakupowe są natomiast różne w zależności od wieku konsumenta - platformy zakupowe mają wiodącą pozycję wśród konsumentów w wieku 25+ lat, a młodsi wybierają częściej sklepy grupujące różne marki, choć i wśród nich platformy uzyskują powyżej 60% wskazań.

Według raportu sklepy internetowe grupujące produkty różnych marek zyskują natomiast znacznie wśród mieszkańców największych miast 500+ tys. (46% wskazań).

Raport „E-grocery w Polsce – zakupy spożywcze online” powstał na podstawie badania ilościowego zrealizowanego przez Mobile Institute na zlecenie Frisco.pl. Badanie zostało zrealizowane z wykorzystaniem metody CAWI.

O wynikach badania czytaj więcej:

Badanie: W e-sklepach spożywczych najpopularniejsze są napoje, pieczywo, owoce i warzywa

Źródło: www.portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Przedsiębiorcy z branży spożywczej na liście 100 Najbogatszych Polaków 2018
-Usprawnienie pracy rolników - wyzwaniem dla doradztwa
-E-Izba uzyskała uprawnienia do pozasądowego rozwiązywania sporów
-Kolejny ukraiński producent jaj z zezwoleniem na eksport do UE
-Producenci żywności z Niemiec obawiają się mięsa z Polski
-W chłodnictwie robi się gorąco
-Rynek magazynowy w 2017 r.: Popyt na poziomie 3,9 mln mkw.
-Udział e-handlu w rynku ciągle zwiększa się
-ARiMR: Ruszył nabór wniosków o przyznanie pomocy na "Modernizacje gospodarstw rolnych"
-Projektantka o trendach: Jak będą zmieniać się wnętrza restauracji?
-UOKiK: Blisko 500 tys. zł kary dla firm, które sprzedają towary podczas prezentacji
-Produkcja czekolady i wyrobów w 2017 roku prawie bez zmian
-Zakaz handlu w niedziele zwiększy znaczenie e-sklepów
-Ministerstwo prostuje – nie ma informacji o zakończeniu naboru PROW


 
Archiwum
- Luty 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.