Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2018-04-16
Jaka jest rola wyglądu opakowania innowacyjnych produktów z branży FMCG?

- Rola opakowań z perspektywy studia projektującego, to praktycznie zawsze odpowiedź na konkretne potrzeby funkcjonalne i estetyczne określone w briefie od klienta. A te potrzeby są z oczywistych względów powiązane z potrzebami konsumentów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Mateusz Bąkała, Creative Director w studiu projektowania marek i produktów THIS.

Wiele składowych wpływa na wzornictwo opakowania. - Jeżeli mówimy o opakowaniu trwale utrzymującym produkt w należytym stanie, pozwalającym go transportować i przechowywać (np. butelka, opakowanie kartonowe itp.), to pierwszym obszarem zainteresowań projektanta jest funkcja. Od niej należy wyjść. Mierząc się z parametrami funkcjonalnymi związanymi z konfekcjonowaniem, logistyką i przechowywaniem, otrzymujemy szereg precyzyjnych wytycznych, zgodnie z którymi porusza się zespół projektowy - dodaje Mateusz Bąkała, Creative Director w studiu projektowania marek i produktów THIS.

I zapewnia, że kiedy dochodzi się do drugiego etapu, oznaczającego kontakt z warstwą estetyczną produktu, robi się ciekawiej. Istnieje ogromna ilość czynników, zazwyczaj precyzyjnie określonych w briefie, które zespół projektowy uwzględnia. - Jest to zwykle obszar elementów obowiązkowych związanych z marką (branding), elementy wyróżniające produkt (często projektujemy je od podstaw, by z jednej strony osadzić estetycznie produkt w kategorii, z drugiej strony nadać mu wyróżnienie, które konsumenta zaintryguje). W tym procesie dużą rolę odgrywa doświadczenie. Konsumenci w różnych krajach różnie reagują na stosowanie symboliki lub opisów. Na przykład w Polsce poważnie traktuje się symbole na opakowaniach produktów spożywczych – o ile są to oficjalnie certyfikaty. Natomiast często nie ufa się ikonom, które jedynie ilustrują funkcje produktu spożywczego - wylicza ekspert.

Jeżeli produkt jest innowacyjny, to zazwyczaj jest wskazane odzwierciedlenie jego cech zarówno na poziomie funkcji opakowania, jak i etykiety. - Projektanci lubią projektować opakowania kompleksowo, uwzględniając zarówno obszar funkcjonalny, czyli fizyczny kształt butelki, pudełka czy torebki, jak i estetykę, która – wiemy z doświadczenia – dostarcza satysfakcji zarówno właścicielom marek, jak i konsumentom - dodaje Mateusz Bąkała.

Jego zdaniem nowoczesne i innowacyjne podejście do potrzeb klienta, zarówno branżowego, jak i B2C, wymaga przede wszystkim określenia potrzeb tego klienta, a raczej pewnego obszaru potrzeb, które wiążą się z produktami FMCG. - Na przykład w branży napojowej, gdzie pojawia się sporo innowacji, bardzo wyraźnie widać, że dla konsumentów (np. sportowców) istotne są nie tylko cechy funkcjonalne samego napoju, ale także sposób, w jaki opakowanie wspiera konsumpcję napoju, czy nawet w jaki sposób możemy wyrzucić opakowanie. Istotne są cechy sensoryczne, nad którymi sporo pracujemy przy realizacji projektów opakowań. Na przykład w procesie projektowania nowej butelki piwa Łomża, takie aspekty, jak chwyt, kolor szkła, wreszcie ciężar i transparentność opakowania okazały się bardzo ważne - zapewnia ekspert THIS.
I zapewnia, że bardzo istotne w procesie projektowym są także prace B&R, tworzenie mock-upów oraz studiowania cech użytkowych. Istotne są również etykiety. - Etykieta to przecież nie tylko branding, ale także odbiór emocjonalny barw, grafiki, a na koniec – osadzenie produktu w odpowiednim świecie. Bardzo ważne jest również interdyscyplinarne, wielostronne podejście do projektu. W naszym studiu w projektowaniu opakowania udział biorą specjaliści zarówno od wzornictwa przemysłowego, projektowania graficznego, jak i analitycy i stratedzy, a także wreszcie sam klient, który wie najwięcej o produkcie. Dopiero efektywna wymiana doświadczeń, opinii i wiedzy tych wszystkich stron biorących udział w procesie to przepis na sukces - mówi Mateusz Bąkała.

Źródło: www.portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Ekspert: Rośnie zainteresowanie kuchnią azjatycką i żywnością z Azji
-Ekspert: Produkcja dostała zadyszki
-W 200 zawodach będzie łatwiej o cudzoziemca
-Nowy pomysł na promocję sieci handlowych przez zakaz handlu w niedziele
-Aktywiści oskarżają Holandię o dotowanie połowów prądem
-IERiGŻ: W lutym spadły ceny skupu większości produktów rolnych monitorowanych przez GUS
-Badanie: Milenialsi nie są zainteresowani zakupami na stacjach paliw w niehandlowe niedziele
-Targówek jako pierwsza dzielnica Warszawy wprowadza nocną prohibicję
-Jaka jest rola wyglądu opakowania innowacyjnych produktów z branży FMCG?
-Ekspert: Inflacja wyhamowuje, żywność będzie tańsza
-KE chce większej przejrzystości w zakresie zezwoleń na ś.o.r.
-Resort rolnictwa: Wspólna polityka rolna kluczowa dla rozwoju sektora rolno-spożywczego
-GfK: co kupują polscy konsumenci - raport
-Badanie: Konsumenci obawiają się sztucznej inteligencji w branży handlowej


 
Archiwum
- Kwiecień 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.