Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2018-10-03
Millenialsi kochają luksus

Millenialsi, czyli obecni 20- i 30-latkowie, nie obawiają się o swoją ekonomiczną przyszłość i wydają bardzo dużo na luksusowe towary. Tak wynika z badania przeprowadzonego w USA, Chinach i Europie - czytamy na money.pl.

Osoby zaliczane do grupy millenialsów, czyli mające obecnie od 18 do 39 lat, w zeszłym roku przyczyniły się w aż 85 procentach do wzrostu rynku dóbr luksusowych.

Money.pl pisze powołując się na "Dziennik Gazetę Prawną", że UBS Group AG przeprowadziło ankietę wśród ponad 3 tys. konsumentów w Chinach, Europie i USA.

Za raportu UBS Group wynika, że za kilka lat millenialsi mają odpowiadać za 45 procent wszystkich wydatków na towary luksusowe. Za tak szybki wzrost odpowiadają głównie młodzi Chińczycy.

Skłonność młodych konsumentów do wydawania znacznych środków na dobra luksusowe wynika z tego, że bardziej optymistycznie postrzegają swoją ekonomiczną przyszłość niż starsze pokolenia. Spodziewają się poprawy swojej sytuacji już w ciągu 12 miesięcy.

Przeprowadzona ankieta oraz analizy wpisów w mediach społecznościowych wskazują, że ulubionymi markami millenialsów są Gucci i Louis Vuitton. Co dość oczywiste, millenialsi dużo chętniej kupują w Internecie niż przedstawiciele starszych pokoleń.

Źródło: money.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Do 2030 roku, elastyczne formy pracy przyniosą światowej gospodarce 10 bilionów dolarów
-Ekspert: Kampanie społeczne nie budują sprzedaży mleka, ani innych kategorii
-Powoli kurczy się potencjał konsumpcji jako silnika wysokiej dynamiki PKB
-IMS: Sklepy chcąc odrobić niehandlowe niedziele, sięgają po narzędzia intensyfikujące sprzedaż
-Ekspert: Poluzowanie ograniczeń w obrocie ziemią rolną to krok dobry, ale niewystarczający
-UOKiK: Zwiększy się ochrona praw konsumentów
-Giganci e-handlu w sądzie
-TVN: Reklamy przy „Kuchennych Rewolucjach” i „Masterchefie” najdroższe w cenniku
-Dane o Polakach na widelcu firm
-Prezydent Rosji poparł obniżkę VAT na owoce do 10 proc.
-Nowe kary za spanie w kabinie tira
-Premier: planujemy kolejne działania na rzecz gospodarki Polski Wschodniej
-Millenialsi kochają luksus
-Rząd przeznaczy 200 mln zł na stołówki szkolne


 
Archiwum
- Październik 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.