Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2019-05-13
Ruszył XI Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach

XI Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach (EEC 2019) rozpoczął się 13 maja br., o godz. 10.00, od debaty pt.: „Nowa Unia – młoda Unia: europejskie wyzwania społeczne a zdrowa gospodarka”. W agendzie EEC aż kilkanaście sesji poświęconych zostało różnym aspektom związanym z rozwojem sektora spożywczego oraz trendom i preferencjom konsumentów, które kształtują rzeczywistość handlu.

XI Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach odbywa się w dniach 13-15 maja br. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Spodku. 14 i 15 maja br. towarzyszyć mu będą European Start-up Days.

Wśród tematów, które omówione zostaną podczas XI Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach znajdują się m.in.: rola młodych ludzi w przekształcaniu Europy i przyszłość Unii Europejskiej, zależności między ekspansywnymi technologiami a rozwojem gospodarczym i społecznym, międzynarodowa współpraca gospodarcza, zagadnienia zrównoważonego rozwoju, cyfryzacja, robotyzacja, automatyzacja i ich wpływ na rozwój przemysłu, sukcesja i firmy rodzinne, miasta, metropolie, regiony, energia i energetyka, digitalizacja, cyberzagrożenia i sztuczna inteligencja, e-sport oraz rola kobiet w biznesie.

My polecamy sesje dotyczące rynku spożywczego i handlu:

14 maja 2019 r. | 11.30-13.00 | Spodek Scena Główna

The Future of The Market - nowy konsument

- Trendy i preferencje konsumenckie kształtujące rzeczywistość
- Procesy zakupowe a różnice pokoleniowe. Nowe modele zachowań
- Najmłodsi konsumenci na zakupach - online czy stacjonarnie?
- Zakupy online czy stacjonarnie, a może omnichannel?
- Personalizacja, wyjątkowość, marka - co się liczy dla młodych klientów?
- Reakcje na różne formy reklamy. Zaufanie, lojalność, prywatność

Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni:

- Marcin Glogowski, dyrektor generalny, PayPal w Europie Środkowej i Wschodniej
- Jakub Kapuścik, członek zarządu, Abbyss Glass
- Adrian Kostrzębski, ESL Gaming Polska
- Maciej Kroenke, dyrektor w zespole strategii, PwC
- Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel, dyrektor zarządzający, Pyszne.pl
- Tomasz Nasiłowski, prezes zarządu, InPhoTech
- Katarzyna Stawecka, dyrektor banku, Retail Digital Transformation, ING Bank Śląski

Moderacja: Olimpia Wolf, dziennikarz, portalspozywczy.pl

14 maja 2019 r. | 15.30-17.00 | Konferencyjna 24
Handel 4.0: nowe doświadczenia, digital, personalizacja

- Ekologiczny produkt i wyposażenie. Nowe otwarcie w relacjach sieć - konsument
- Budowanie doświadczenia zakupowego. Co ważniejsze - technologia czy uśmiechnięty sprzedawca?
- Premium, ale inaczej. Jak budować limitowaną ofertę w gospodarce nadmiaru?
- Personalizacja promocji odpowiedzią na brak lojalności
- Przyjemne zakupy? Technologia kreuje trendy
Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni:

- Piotr Kondraciuk, prezes zarządu, PolskiKoszyk.pl
- Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, Żabka Polska
- Wojciech Muszyński, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej, PKN ORLEN
- Artur Pluta, Senior Digital Marketing Manager, Jeronimo Martins
- Maciej Ptaszyński, dyrektor generalny, Polska Izba Handlu
- Jacek Sadowski, prezes, Demo Effective Launching

Moderacja: Michał Pieprzny, partner, Deloitte

15 maja 2019 r. | 9.30-11.00 | Wielofunkcyjna E
Rynek spożywczy. Czas konsolidacji

- Ruszyła machina konsolidacji - przegląd najciekawszych transakcji
- Nie tylko organicznie. Kto ma apetyt na wzrost poprzez przejęcia?
- Które kategorie i segmenty dojrzały do akwizycji? Tłuste kąski na rynku
- Sukcesja silnym determinantem fuzji i przejęć na rynku spożywczym
- Fundusze, inwestorzy branżowi - kto jest zainteresowany transakcjami?

Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni:

- Zenon Daniłowski, prezes zarządu, Makarony Polskie
- Andrzej Grabowski, współwłaściciel, Polmlek
- Piotr Grauer, dyrektor, Dział Usług Doradczych, Grupa Deal Advisory, KPMG
- Elżbieta Kopytko-Wojciechowska, dyrektor zarządzająca sektorem rolno-spożywczym, ING Bank Śląski
- Robert Kremser, Business Development Director, BISNODE POLSKA
- Krzysztof Pawiński, prezes zarządu, Grupa Maspex
- Maciej Ptaszyński, dyrektor generalny, Polska Izba Handlu

Moderacja: Magdalena Brzózka, redaktor prowadząca, PortalSpozywczy.pl; Paulina Mroziak, redaktor prowadząca, PortalSpozywczy.pl

15 maja 2019 r. | 9.30-11.00 | Namiot G
Smart konsument w świecie omnichannel

- Big Data w handlu. Wielki brat zagląda do koszyka Polaka
- Ewolucja od ceny do jakości. Jak zanik „instynktu łowcy” zmieni rynek?
- Pokolenie online kształtuje ofertę sklepów. A co z potrzebami silver generation?
- Koniec ery niemego konsumenta. Klient decyduje o ofercie sklepu
- Nowe technologie, e-grocery, e-lojalność - wyzwania cyfrowego handlu
- Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?
Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni:

- Grzegorz Bielecki, prezes zarządu, Frisco.pl
- Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu, LPP
- Zbigniew Płuciennik, prezes zarządu, On Demand, właściciel, Szopi.pl
- Rafał Reif, Senior Manager, Head of Retail, Accenture
- Bartosz Traczyk, prezes zarządu, ING Usługi dla Biznesu
- Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu, RTV EURO AGD

Moderacja: Edyta Kochlewska, redaktor naczelna, dlahandlu.pl

15 maja 2019 r. | 9.30-11.00 | Spodek Scena Główna
Digital marketing

- Najnowsze trendy w marketingu. Przekaz jedno- i wielokierunkowy. Rola social mediów
- Digital marketing. Wiedza o kliencie, personalizacja narzędzi, mobilność
- Od kampanii do konwersacji. Rola narzędzi PR - zacieranie różnic z marketingiem
- Sztuka wpływania. Followersi, influencerzy, celebryci
- Marketing w czasach fake newsów. Zaufanie jako kapitał
- Często czy intensywnie? Marketer i klient wobec przesytu treścią

Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni (kolejność alfabetyczna):

- Rafał Krauze, Country Manager, trnd Polska
- Anna Sakowicz, Chief Data & Analytics Officer, Publicis Groupe
- Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu, IAB Polska
- Bartek Sibiga, CEO, DDOB
- Marcin Trzciński, prezes zarządu, Mirror Investment
- Artur Wyrzykowski, dyrektor, Centrum Customer Experience, ING Bank Śląski

Moderacja: Tomasz Machała, wiceprezes ds. wydawniczych, Wirtualna Polska

15 maja 2019 r. | 11.30-13.00 | Wielofunkcyjna E
Wielkie przyspieszenie. Przyszłość rynku spożywczego

- Decyzje biznesowe na karuzeli trendów. Nadążyć za świadomym i wymagającym konsumentem
- Sztuka dotarcia. Strategie marketingowe dopasowane do konsumentów. Znane marki w nowej odsłonie
- Nowe produkty, nowe potrzeby, nowe opakowania. Innowacja i tradycja
- Czy pokolenie młodych przedsiębiorców zrewolucjonizuje rynek spożywczy?

Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni:

- Michał Czerwiński, prezes zarządu, Purella Food
- Maciej Herman, dyrektor zarządzający, Lotte Wedel
- Agnieszka Kubera, Managing Director, Products, Accenture
- Artur Marszałkiewicz, partner zarządzający, Corporate Finance, CRIDO
- Marek Moczulski, prezes zarządu, Bakalland
- Krzysztof Pawiński, prezes zarządu, Grupa Maspex
Moderacja: Adam Tubilewicz, dziennikarz, portalspozywczy.pl

15 maja 2019 r. | 13.30-15.00 | Wielofunkcyjna E
Żywność i jedzenie - moda i styl

- Jedzenie jako element popkultury - szanse i wyzwania dla sektora spożywczego
- Wartość i przyjemność jedzenia. Rozkwit i przyszłość kultury foodie
- Gotowanie na topie. Blogosfera, social media i trendy kulinarne kształtują rynek spożywczy
- Kucharz i dietetyk nowymi autorytetami. Jak wykorzystać ten potencjał?
- Branża HoReCa na fali mód i trendów
- Potencjał współpracy marek spożywczych i gastronomii. Jak to zrobić?

Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni (kolejność alfabetyczna):

- Sylwester Cacek, prezes zarządu, Sfinks Polska
- Krzysztof Cybruch, pomysłodawca Targu Śniadaniowego, inicjator eventów kulinarnych
- Grzegorz Łapanowski, kucharz, założyciel, prezes, Fundacja „Szkoła na widelcu”, właściciel, studio kulinarne Food Lab Studio
- Marta Marczak, dyrektor w zespole strategii marki, PwC
- Damian Rybak, dyrektor marki Pizza Hut Dine In
- Małgorzata Then, prezes zarządu, Biotrem Sp. z o.o.
- Maciej Żakowski, współtwórca, Restaurant Week Polska, Fine Dining Week i World Class Cocktail Festival, współtwórca sieci ORZO people-music-nature

Moderacja: Anna Wrona, dziennikarka, horecatrends.pl

WIĘCEJ INFORMACJI: www.eecpoland.eu.

Źródło: www.portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Abbyss Glass na EEC 2019: Zamieniamy lustra w nośniki marketingowe i sprzedażowe
-Praca: Coraz mniej pracowników tymczasowych
-Ekspert komentuje dyrektywę o zakazie sprzedaży plastikowych produktów jednorazowego użytku
-Barometr EFL: Ponad połowa mikro, małych i średnich firm w Polsce swoje inwestycje finansuje leasingiem
-Zwiększa się popularność outsourcingu sił sprzedaży
-Rząd nie rezygnuje z pomysłów na uszczelnienie zakazu handlu w niedziele
-Ekspert: Podatek handlowy przełoży się na niższe ceny dla dostawców i wyższe dla konsumentów
-Podatek obrotowy w połączeniu z niedzielnym zakazem przyspieszy zmiany na rynku
-EEC 2019: Smart konsument nadal poluje na cenę, ale chce też wygody i szybkości
-PRCH prowadzi prace nad kodeksem postępowania w zakresie RODO w branży handlowej
-EEC 2019: W handlu 4.0 nową walutą są dane i czas
-Ruszył XI Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach
-Niemcy: Minister rozwoju chce natychmiastowego zakazu foliówek
-Polskie agencje pracy szukają pracowników coraz dalej w Azji


 
Archiwum
- Maj 2019
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.