Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2019-08-08
Sklepy „odchudzają” towary. Mniej soli, cukru i tłuszczu

Duże sieci na coraz większą skalę zmieniają składy produktów, zmniejszając zwłaszcza zużycie soli, cukru czy tłuszczu - czytamy w Rzeczpospolitej.

Moda na zdrowe odżywianie oznacza nie tylko rozszerzanie półki z produktami z ekologicznymi certyfikatami, ale także duże zmiany w składach tych, które już od dawna na półkach są obecne. Ten trend to reformulacja, jedno z czołowych zjawisk w nowoczesnym handlu. Kryje się za nim usuwanie ze składu produktu nadmiaru soli, cukru czy tłuszczu.

Akcję promocyjną takich odchudzonych produktów rozpoczął teraz Lidl. Firma w sumie zobowiązała się, że do końca 2025 r. obniży o 20 proc. zawartość dodanej soli i cukru w produktach marek własnych. W projekcie partnerem jest Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej, prowadzona jest też kampania na temat zdrowego i świadomego odżywiania.

Więcej w Rzeczpospolitej

Źródło: Rzeczpospolita

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Sklepy „odchudzają” towary. Mniej soli, cukru i tłuszczu
-Dofinansowanie na wapnowanie
-Stop suszy!
-Odjazdowe dofinansowanie
-Producenci świń i tytoniu mogą się ubiegać o pomoc finansową z tytułu niezapłaconych faktur
-E-sklepy: Jak sprzedawać na Instagramie?
-Jak kwestia recyklingu wpływa na sprzedaż
-Sieci handlowe i inni uczestnicy rynku na wojnie z plastikiem
-Wietnam będzie wkrótce stał otworem przed polskimi firmami m.in. rolno-spożywczymi
-Polskie przetwórstwo jedzie na oparach
-Susza rolnicza: Mniejsze zbiory i wyższe ceny owoców i warzyw
-Z jakimi problemami mierzą się szybko rosnące e-sklepy?
-10 globalnych trendów konsumenckich
-Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych droższe o ok. 100 zł niż w większych formatach


 
Archiwum
- Sierpień 2019
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.