Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Komentarze i analizy - Rynek mleka
www.netb.pl
2017-09-04
Rynek dodatków do mleczarstwa jest ciekawy i bogaty, ale producenci nabiału - dość konserwatywni

Zdaniem ekspertów, rynek składników i dodatków do mleczarstwa jest całkiem bogaty. Inną sprawą jest specyfika polskiej branży mleczarskiej, która jest dość konserwatywna.

- W branży mleczarskiej obserwujemy pomysły poszukiwania alternatywy dla cukru, ale na razie produkty bezcukrowe są niszą, która nie rozwija się dynamicznie. Ze względu na mocny trend czystej i krótkiej etykiety, branża mleczarska nie akceptuje sztucznych słodzików i dodatków z „E”. Obserwujemy również ciągły wzrost zapotrzebowania na dodatki wytrawne dla produktów mleczarskich, takie jak preparaty warzywne oraz owocowo-warzywne – komentuje Ireneusz Lichota, prezes zarządu Zentis Polska. Jak dodaje, nowe smaki to trend wieczny. - Cały czas firmy mleczarskie poszukują nowych smaków i nowych dodatków. Po superowocach, obserwujemy zainteresowanie branży mleczarskiej aromatami i ekstraktami pochodzenia kwiatowego. Nowe smaki pochodzą często z krajów odwiedzanych w czasie podróży – dodaje.

- Na rynku dodatków spożywczych nigdy nie wieje nudą. Rynek ciągle się zmienia. Obserwujemy dynamiczny wzrost ilości receptur. Firmy mleczarskie zgłaszają coraz więcej pomysłów produktowych. My również mamy swoje pomysły i próbujemy przekonać naszych klientów do naszych propozycji. Nowym zjawiskiem jest włącznie się sieci handlowych do projektowania nowych produktów mleczarskich – podkreśla Ireneusz Lichota.

Także Mateusz Kowalewski, prezes zarządu Hortimex Plus podkreśla, że rynek składników do mleczarstwa jest całkiem bogaty. Wszak niemal na całym świecie produkuje się i przetwarza mleko. - Prawie każdy z partnerów, których reprezentuje Hortimex, posiada w swojej ofercie substancje dedykowane do mleczarstwa. Błonniki, aromaty, barwniki, żywność barwiąca, substancje kształtujące strukturę, podnoszące wydajność produkcji, alternatywy dla cukru i tłuszczu, emulgatory, substancje wzbogacające w witaminy czy minerały nie wyczerpują o wiele dłuższej listy składników, które mogą być w mleczarstwie stosowane. O nudzie nie ma mowy. Inną sprawą jest specyfika polskiej branży mleczarskiej, która jest dość konserwatywna. Wystarczy spojrzeć na sklepowe półki, by przekonać się, że produkty rodzimych firm są zazwyczaj dość nisko przetworzone. Bardziej zaawansowana technicznie galanteria jest raczej domeną firm z zagranicznym rodowodem – dodaje Kowalewski.

Źródło: www.portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-PE powinien zajmować się sprawami ludzi czy gospodarki
-Mleczarstwo nie odpowiada za ceny masła w sklepach
-Ekspert na FRSiH: Branża mleczarska ma dobre perspektywy
-EDA krytycznie o systemach znakowania żywności
-Wysokie ceny masła nie rozwiązują problemów mleczarzy
-Wzrósł import masła, serów i twarogów oraz jogurtów
-Maślana "bitwa" Biedronki, Netto i PKN Orlen
-Chiński apetyt na mleko wciąż wzrasta
-Ceny masła pozostaną wysokie w przyszłym roku
-Fundusz Promocji Mleka ruszył z cyklem spotkań dla rodziców
-Wymiana handlowa z Nową Zelandią zagrożeniem dla europejskiego rynku mleka
-Optymalna cena masła to 6 zł za kostkę 200 g
-Dobra sytuacja na rynku mleka nie może uśpić czujności rolników
-Polskie sery topione zdobywają Zatokę Perską


 
Archiwum
- Listopad 2017
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.