Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Komentarze i analizy - Rynek owoców i warzyw
www.netb.pl
2017-09-06
PIH: Soki i nektary na stałe weszły do koszyków zakupowych Polaków

Polska Izba Handlu wydała szóstą odsłonę raportu „Równi w Biznesie”. Tym razem skupiła się na analizie rynku producentów soków i nektarów. Pokazuje ona, którzy z nich w sposób partnerski traktują zarówno handel małopowierzchniowy, jak i wielkoformatowy.

Ranking promuje dobre praktyki biznesowe i zachęca do dyskusji nad sytuacją handlu detalicznego w Polsce, ale też przełamuje wiele stereotypów na temat rozkładu sił na rynku spożywczym.

Każdemu z producentów ujętych w rankingu przyznano punkty w pięciu obszarach: cena, dystrybucja, udział rynkowy, kontrybucja do wzrostu oraz dedykowane produkty. Finalna liczba punktów, jaką może otrzymać producent, jest średnią ważoną wyników ze wszystkich obszarów. Dla zachowania pełni obiektywizmu wyliczenia wykorzystane przy konstruowaniu rankingu tworzone są w oparciu o dane agencji badawczej Nielsen.

W kategorii „Soki i nektary” najlepszy okazał się, znany głównie z produktów o krótkim terminie przydatności do spożycia, Marwit. Tuż za nim na podium plasuje się koncern Maspex, a zestawienie na podium zamyka Pure Plus - producent znanych napojów na bazie soku z aloesu.

Według danych Euromonitora rynek soków w Polsce sukcesywnie rośnie. W 2016 r. jego wartość wyniosła 5,5 mld zł. Rok wcześniej - 5,1 mld zł. Z kolei prognozy mówią o tym, że na koniec obecnego roku wartość tego rynku znowu wzrośnie - do 5,8 mld zł, by do 2019 r. osiągnąć poziom nawet 6,1 mld zł. Polacy lubią soki - ostatnie statystyki pokazują, że jesteśmy liderem spożycia w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

- Soki i nektary, to produkty które na stałe weszły już do koszyków zakupowych Polaków. To efekt nie tylko zwiększenia zasobności naszych portfeli, ale również stałej zmiany stylu życia. Przetwory owocowe i warzywne, głównie soki i nektary, stają się ważnym składnikiem diety osób dbających o zdrowie. Ważne, aby klienci wszystkich sklepów, nie tylko dyskontów czy hipermarketów, mieli dostęp do nich w dobrych cenach i pełnym wyborze. Cieszymy się więc, że wiodący producenci są obecni na tak wysokich pozycjach w naszym zestawianiu. Mam nadzieję, że zainspirują pozytywnie konkurencję - mówi Waldemar Nowakowski, prezes PIH.

Inicjatywa „Równi w Biznesie” ma za cel promocję dobrych praktyk biznesowych i wyrównywanie szans pomiędzy podmiotami handlu detalicznego. Polska Izba Handlu stawia sobie za cel uzmysłowienie polskim producentom, że nie powinni w swoich planach sprzedaży zaniedbywać sklepów małoformatowych.

Źródło: www.portalspozywczy.pl

 
 
 
Rzeczpospolita
-Sukcesem polskiej branży owocowo-warzywnej jest współpraca producentów i przetwórców
-Ekspert: Nasila się tendencja do "podszywania" się pod żywność ekologiczną
-Rekordowo wysokie ceny awokado
-Polak zjadł w 2016 r. nieznacznie więcej warzyw i nieco więcej owoców niż rok wcześniej
-Huragan Irma wpływa na podwyżki cen soku pomarańczowego
-Polscy konsumenci są zaskoczeni cenami owoców
-Jak zapowiada się najbliższy sezon dla sadowników?
-PIH: Soki i nektary na stałe weszły do koszyków zakupowych Polaków
-Warwin: Spadki cen skupu jabłek wynikają z decyzji największego gracza na rynku
-Fakty i mity o pasteryzacji produktów spożywczych
-Produkcja owoców pestkowych na Ukrainie będzie znacznie niższa niż przed rokiem
-Spadły ceny jabłek przemysłowych na Mazowszu
-Przed polskimi eksporterami jabłek stoi wiele wyzwań w Chinach
-Polacy jedzą coraz więcej owoców, mimo wzrostu cen


 
Archiwum
- Wrzesień 2017
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.