Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2017-09-06
Psycholog o Świeżakach i Lidlakach: Sieci wykreowały potrzebę kolekcjonowania pluszaków

Świeżaki i Lidlaki, pluszowe owoce i warzywa, które można zdobyć w sieciach Biedronka i Lidl poruszyły zbiorową wyobraźnię. Na czym polega fenomen tego typu promocji?

- To rodzaj promocji, w której prowokuje się klienta do zbierania przedmiotów stanowiących swego rodzaju kolekcję, więc odczuwamy potrzebę posiadania wszystkich jej elementów. Trzeba więc wysilić się, by coś zdobyć, by posiadać całość. Kolekcja niekompletna może nie dawać satysfakcji, a nawet powodować spory dyskomfort. Sieci umiejętnie wykreowały w konsumentach tę potrzebę. Haczyk tkwi w tym, że wcale nie tak łatwo wszystkie elementy kolekcji zdobyć. Ograniczona - choćby pozornie - dostępność gadżetów promocyjnych też jest dodatkowym wabikiem na klientów – posiadanie ich staje się rarytasem. Klienci często traktują to ambicjonalnie, jak wyzwanie. Uważają, że zdobycie wszystkiego, co jest do zdobycia świadczy o skuteczności, może nawet sprycie. Zebranie takiej kolekcji zwyczajnie poprawia nam więc nastrój, co oczywiście wpływa na postrzeganie marki, z którą wiążą się miłe wspomnienia – tłumaczy Inga Kowalewska, psycholog biznesu z Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu.

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

Źródło: dlahandlu.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Handel w niedziele: Co dalej z projektem?
-Małpka chce znaleźć nowego inwestora branżowego
-Afryka trudna dla biznesu
-Black Friday najważniejszym dniem listopada dla e-commerceBlack Friday najważniejszym dniem listopada dla e-commerce
-Koszyk cen: jaja i pomidory podbijają ceny w dyskontach
-PRCH: Zakaz handlu w niedziele doprowadzi do fali zamknięć małych sklepów
-Coraz więcej szykan dla polskich firm we Francji
-Organizacje rolnicze apelują o układ handlowy pomiędzy Wielką Brytania i Unią Europejską
-Badanie: Millenialsi oczekują szybszej dostawy, ale nie chcą za nią dopłacać
-KIPDiP: Zakaz uboju rytualnego zablokuje rozwój polskiego drobiarstwa na lata
-II edycja Food Show - zapraszamy w 11-13 marca 2018 r. do Katowic!
-Statystyczny Polak ma do wydania rocznie ponad 28 tys. zł
-Stanisław Magdij na FRSiH: Mniejsi dostawcy są coraz bardziej elastyczni
-Marcin Suski na FRSiH: Dostawcy produktów wegetariańskich rosną w siłę


 
Archiwum
- Listopad 2017
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.