Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2017-09-06
Psycholog o Świeżakach i Lidlakach: Sieci wykreowały potrzebę kolekcjonowania pluszaków

Świeżaki i Lidlaki, pluszowe owoce i warzywa, które można zdobyć w sieciach Biedronka i Lidl poruszyły zbiorową wyobraźnię. Na czym polega fenomen tego typu promocji?

- To rodzaj promocji, w której prowokuje się klienta do zbierania przedmiotów stanowiących swego rodzaju kolekcję, więc odczuwamy potrzebę posiadania wszystkich jej elementów. Trzeba więc wysilić się, by coś zdobyć, by posiadać całość. Kolekcja niekompletna może nie dawać satysfakcji, a nawet powodować spory dyskomfort. Sieci umiejętnie wykreowały w konsumentach tę potrzebę. Haczyk tkwi w tym, że wcale nie tak łatwo wszystkie elementy kolekcji zdobyć. Ograniczona - choćby pozornie - dostępność gadżetów promocyjnych też jest dodatkowym wabikiem na klientów – posiadanie ich staje się rarytasem. Klienci często traktują to ambicjonalnie, jak wyzwanie. Uważają, że zdobycie wszystkiego, co jest do zdobycia świadczy o skuteczności, może nawet sprycie. Zebranie takiej kolekcji zwyczajnie poprawia nam więc nastrój, co oczywiście wpływa na postrzeganie marki, z którą wiążą się miłe wspomnienia – tłumaczy Inga Kowalewska, psycholog biznesu z Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu.

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

Źródło: dlahandlu.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Rosną globalne wydatki na cyfrową transformację
-Możliwości zakupowe Polaków rosną szybciej niż średnia dla UE
-Ile żywności eksportujemy do krajów naszych mundialowych rywali?
-Credit Agricole: Produkcja przemysłowa wyraźnie powyżej oczekiwań
-Pekao i KUKE mają wspólną ofertę dla eksporterów
-KE bierze się za stosowanie przez producentów podwójnych standardów
-Każdy supermarket może stać się elektrownią
-PRCH o zmianach zwyczajów zakupowych po ograniczeniu handlu
-Jakie triki stosują producenci żywności? Lista nadużyć jest spora
-5 trendów konsumenckich w branży piw rzemieślniczych
-Można składać wnioski o przyznanie wsparcia na "Restrukturyzację małych gospodarstw"
-3-4 października 2018 r. w Białymstoku odbędzie się Wschodni Kongres Gospodarczy
-Ekspert: Mundial to idealna okazja, aby pokusić się o jakąś niestandardową formę promocji
-Ekspert: RODO weszło w życie. Na co będą teraz zwracać uwagę regulatorzy?


 
Archiwum
- Czerwiec 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.