Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2017-09-06
Sprzedaż w sektorze FMCG w Europie rośnie

Według danych firmy Nielsen, w drugim kwartale 2017 roku sprzedaż w sektorze FMCG w Europie, licząc rok do roku, wzrosła o 3,7 proc. To najwyższy wzrost od trzech lat.

Dane ze sklepów spożywczych w 21 krajach Europy pokazują wzrost o 2 proc. licząc w cenach sprzedaży i o 1,7 proc. licząc objętościowo.

Jak uważa Olivier Deschamps, wiceprezes ds. usług detalicznych w Europie w firmie Nielsen, dynamiczny wzrost jest odzwierciedleniem czterech kluczowych czynników: poprawy kondycji niektórych gospodarek, szczególnie Francji i Hiszpanii, spadku bezrobocia w niektórych krajach, najwyższego od lat zaufania konsumenckiego i utrzymania w ryzach poziomu inflacji. - Czas świąt Wielkanocnych również miał tu niewielkie znaczenie – dodaje.

Najwyższy wzrost w drugim kwartale 2017 roku zanotowała Turcja – o 14,2 proc., a następnie Słowacja (+9,3 proc.) i Austria (+9,3 proc.). Na drugim końcu, z najniższym wzrostem znalazły się: Grecja (+1,9 proc.) i Dania (+1,2 proc.). Szwajcaria zanotowała 0,7 proc. spadku.

Wśród państw Europy Zachodniej, najlepszy wzrost dotyczył Włoch – plus 4 proc. Sprzedaż we Francji wzrosła o 3,2 proc., a w Niemczech o 2,3 proc.

Przypomnijmy, iż niedawno podawaliśmy, iż w drugim kwartale 2017 roku sprzedaż detaliczna w Polsce wzrosła aż o 8,1 proc. W tym samym czasie sprzedaż w supermarketach wzrosła o 3,9 proc., a w hipermarketach o 1,8 proc.

Źródło: dlahandlu.pl, za esmmagazine.com

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Można składać wnioski dot. promowania europejskich produktów rolnych
-Napływ Ukraińców zahamował wzrost płac w Polsce
-Credit Agricole: Zakupy w "Czarny piątek" osłabiły dynamikę sprzedaży w grudniu
-Coca-Cola chce stworzyć opakowania w 100 proc. nadające się do recyklingu
-Każde opakowanie jest źródłem cennych surowców wtórnych - rozmowa z prezesem Fundacji ProKarton
-ARiMR: Rusza nabór wniosków o przyznanie pomocy na "Modernizację gospodarstw rolnych"
-POHiD: Asortyment spożywczy w sieciach to w przeważającej mierze produkty rodzime
-Nowe przepisy dot. zatrudnienia cudzoziemców ograniczą dopływ siły roboczej
-Mintel ujawnia 6 trendów, które będą królować na rynku żywności w 2018 roku
-Trendy w FMCG: rozwój sprzedaży żywności przez internet i sklepów 4.0
-Ekspert: Zagrożeniem dla polskich e-sklepów może być ekspansja zagranicznych platform sprzedażowych
-Branża winiarska z nadzieją wita 2018 rok
-Im większa firma tym częściej korzysta z leasingu
-Foliówkowy zawrót głowy. Czyli kto zapłaci za opodatkowanie VAT sprzedaży toreb na zakupy?


 
Archiwum
- Styczeń 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.