Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2017-09-06
Sprzedaż w sektorze FMCG w Europie rośnie

Według danych firmy Nielsen, w drugim kwartale 2017 roku sprzedaż w sektorze FMCG w Europie, licząc rok do roku, wzrosła o 3,7 proc. To najwyższy wzrost od trzech lat.

Dane ze sklepów spożywczych w 21 krajach Europy pokazują wzrost o 2 proc. licząc w cenach sprzedaży i o 1,7 proc. licząc objętościowo.

Jak uważa Olivier Deschamps, wiceprezes ds. usług detalicznych w Europie w firmie Nielsen, dynamiczny wzrost jest odzwierciedleniem czterech kluczowych czynników: poprawy kondycji niektórych gospodarek, szczególnie Francji i Hiszpanii, spadku bezrobocia w niektórych krajach, najwyższego od lat zaufania konsumenckiego i utrzymania w ryzach poziomu inflacji. - Czas świąt Wielkanocnych również miał tu niewielkie znaczenie – dodaje.

Najwyższy wzrost w drugim kwartale 2017 roku zanotowała Turcja – o 14,2 proc., a następnie Słowacja (+9,3 proc.) i Austria (+9,3 proc.). Na drugim końcu, z najniższym wzrostem znalazły się: Grecja (+1,9 proc.) i Dania (+1,2 proc.). Szwajcaria zanotowała 0,7 proc. spadku.

Wśród państw Europy Zachodniej, najlepszy wzrost dotyczył Włoch – plus 4 proc. Sprzedaż we Francji wzrosła o 3,2 proc., a w Niemczech o 2,3 proc.

Przypomnijmy, iż niedawno podawaliśmy, iż w drugim kwartale 2017 roku sprzedaż detaliczna w Polsce wzrosła aż o 8,1 proc. W tym samym czasie sprzedaż w supermarketach wzrosła o 3,9 proc., a w hipermarketach o 1,8 proc.

Źródło: dlahandlu.pl, za esmmagazine.com

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Coraz więcej szykan dla polskich firm we Francji
-Organizacje rolnicze apelują o układ handlowy pomiędzy Wielką Brytania i Unią Europejską
-Badanie: Millenialsi oczekują szybszej dostawy, ale nie chcą za nią dopłacać
-KIPDiP: Zakaz uboju rytualnego zablokuje rozwój polskiego drobiarstwa na lata
-II edycja Food Show - zapraszamy w 11-13 marca 2018 r. do Katowic!
-Statystyczny Polak ma do wydania rocznie ponad 28 tys. zł
-Stanisław Magdij na FRSiH: Mniejsi dostawcy są coraz bardziej elastyczni
-Marcin Suski na FRSiH: Dostawcy produktów wegetariańskich rosną w siłę
-Dorota Cacek na FRSiH: Jaki producent jest atrakcyjny dla HoReCa?
-Federacja Polskich Banków Żywności nawiązała współpracę z GS1
-Ekspert: Konsumpcja zbudowała wzrost gospodarczy
-FRSiH 2017: Handel stoi marką własną (pełna relacja)
-FRSIH 2017: Pokolenie millenialsów, Henryków, XYZ – nowe style zakupowe konsumentów (pełna relacja)
-FRSiH 2017: Globalne marki mają dużo do powiedzenia wśród millenialsów


 
Archiwum
- Listopad 2017
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.