Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2017-09-08
Właściciele bezmiesnymiesny.pl o millenialsach: To bardzo trudna grupa. Niełatwo zdobyć ich zaufanie

- Naszym zdaniem millenialsi to bardzo trudna grupa i tego też doświadczamy, ponieważ nie jest łatwo zdobyć zaufanie tych ludzi – mówią serwisowi portalspozywczy.pl Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele e-sklepu miesnybezmiesny.pl, który sprzedaje i produkuje żywność wegańską, wyglądem i smakiem przypominającą wędliny.

– Millenialsi, którzy są naszymi klientami, to osoby aktywne w Internecie, świadome swoich wyborów konsumenckich. Posiadają dość dużą wiedzę żywieniową, są ludźmi z pragmatycznym podejściem, raczej postweganami niż ortodoksyjnymi weganami, którzy jedzą głównie gluten free, soi free, bez jakichkolwiek alergenów – mówią serwisowi portalspozywczy.pl Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele e-sklepu miesnybezmiesny.pl.

– Millenialsi, którzy u nas kupują, są konsumentami szukającymi różnych alternatyw, m.in. takich produktów, jakie robimy my. W większości kupują u nas kobiety młode i w średnim wieku z większych miast – Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia oraz Trójmiasta – mówią właściciele e-sklepu.

– Naszym zdaniem millenialsi to bardzo trudna grupa i tego też doświadczamy, ponieważ nie jest łatwo zdobyć zaufanie tych ludzi. Czasy ulotek reklamowych, reklam w tv i billboardów dawno się skończyły. Docieramy do millenialsów poprzez Intenet i to bardzo spersonifikowanymi komunikatami – wyjaśniają Sadurski i Czech.

– Jesteśmy jako osoby dużą częścią tego projektu, w takim sensie, że zbudowaliśmy zaufanie. Prawdopodobnie będziemy w najbliższej przyszłości w ten sposób prowadzili nasz biznes, ponieważ jesteśmy z tym projektem bardzo zżyci, pewni produktu i chcemy pokazać, kto realnie stoi za produktem. To nie są puste hasła i grafiki – tłumaczą.

Z millenialsami kontaktują się głównie za pomocą mediów społecznościowych: Facebooka i Instagrama. – To są jedyne dwa miejsca w social media, z których korzystamy. Konwertowały nam najwięcej klientów – mówią Igor Sadurski i Rafał Czech.

Cały tekst w strefie premium:

Bezmiesnymiesny.pl, czyli jak powstał polski wegański e-sklep?

Źródło: www.portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Handel w niedziele: Co dalej z projektem?
-Małpka chce znaleźć nowego inwestora branżowego
-Afryka trudna dla biznesu
-Black Friday najważniejszym dniem listopada dla e-commerceBlack Friday najważniejszym dniem listopada dla e-commerce
-Koszyk cen: jaja i pomidory podbijają ceny w dyskontach
-PRCH: Zakaz handlu w niedziele doprowadzi do fali zamknięć małych sklepów
-Coraz więcej szykan dla polskich firm we Francji
-Organizacje rolnicze apelują o układ handlowy pomiędzy Wielką Brytania i Unią Europejską
-Badanie: Millenialsi oczekują szybszej dostawy, ale nie chcą za nią dopłacać
-KIPDiP: Zakaz uboju rytualnego zablokuje rozwój polskiego drobiarstwa na lata
-II edycja Food Show - zapraszamy w 11-13 marca 2018 r. do Katowic!
-Statystyczny Polak ma do wydania rocznie ponad 28 tys. zł
-Stanisław Magdij na FRSiH: Mniejsi dostawcy są coraz bardziej elastyczni
-Marcin Suski na FRSiH: Dostawcy produktów wegetariańskich rosną w siłę


 
Archiwum
- Listopad 2017
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.