Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2017-09-08
Go Logis rozszerza ofertę przewozów drogowych na Ukrainę

Go Logis, polska firma spedycyjna o zasięgu międzynarodowym, specjalizuje się w obsłudze trudnych rynków wschodnich. Wśród nich jest Ukraina, gdzie spedytor organizuje transporty drogowe głównie dla klientów z branży przemysłowej, hutniczej i górniczej. Teraz, w odpowiedzi na wzrost zainteresowania ze strony polskich i ukraińskich firm, Go Logis wzmacnia usługę przewozów drobnicowych i rozszerza ofertę o transporty specjalne, ładunków ADR i wymagających temperatury kontrolowanej.

Go Logis organizuje regularne transporty całopojazdowe (FTL) i drobnicowe z/na Ukrainę od ponad sześciu lat. Go Logis przewozi także towary z krajów Europy Zachodniej, m.in. Niemiec.

- W eksporcie są to głównie specjalistyczne taśmy transporterowe i przenośnikowe oraz akcesoria do ich montażu, wykorzystywane w branży górniczej, elementy stalowe, kotły, piece, także chemia gospodarcza. Natomiast z Ukrainy do Polski najczęściej przewozimy drewniane bale. Oprócz transportów standardowych, organizujemy konwoje do przewozu towarów o dużej wartości, takich jak elektronika. Wyzwaniem dla nas jest przygotowanie do transportu taśm transporterowych i przenośnikowych, które są zwinięte w koła o wadze od 3 do 6 ton, różnej średnicy i wysokości, dochodzącej do 3 metrów. Ich załadunek często odbywa się za pomocą dźwigów lub suwnicy – mówi Maria Kuźmiuk, specjalista obsługi klienta Go Logis, odpowiedzialna za organizację transportów na rynki wschodnie, w tym Ukrainę.

Go Logis organizuje transporty na terenie całego kraju, szczególnie do Kijowa, Odessy oraz Krzywego Rogu w obwodzie dniepropietrowskim na wschodniej Ukrainie. Firma realizowała także zamówienia na przewozy do obwodu donieckiego.

- Ukraina jest dla nas ważnym kierunkiem i od lat śledzimy ten rynek. Przez pewien czas, ze względu na działania wojenne, transporty były wstrzymane. Teraz widzimy, że klienci coraz częściej interesują się tym kierunkiem, co przekłada się na wzrost zamówień. W ostatnim czasie dostajemy też więcej zapytań ofertowych, zwłaszcza od firm z branży rolniczej, meblarskiej i spożywczej. Dotyczą one również transportów specjalnych, ładunków ADR i w temperaturze kontrolowanej. Co ciekawe, otrzymujemy też zapytania z firm ukraińskich, które jednocześnie szukają kontrahentów w Polsce i sprawdzają możliwości transportu. Wprawdzie sytuacja polityczna na Ukrainie jest wciąż niepewna, ale mimo tego, ten niszowy rynek może stać się jednym z głównych kierunków. Dlatego rozszerzamy naszą ofertę o nowe usługi i rozwiązania – zapowiada Grzegorz Szenejko, właściciel Go Logis.

- W tym przypadku standardowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przewoźnika OCP powinno być rozszerzone o kraje trzecie spoza UE, do których zaliczamy Ukrainę. Dodatkowo, zwłaszcza jeśli przewóz dotyczy towarów o wysokiej wartości, zalecamy naszym klientom rozszerzenie zakresu ubezpieczenia o ryzyko kradzieży i uszkodzeń, co zagwarantuje ochronę towaru do pełnej wartości sumy ubezpieczenia – mówi Joanna Jędruchniewicz, kierownik obsługi klienta Go Logis.
Organizacja transportów na Ukrainę wymaga od spedytora dużego doświadczenia i znajomości specyfiki rynku oraz obowiązujących przepisów prawnych. Kluczowe znaczenie ma bieżący monitoring przebiegu każdego transportu i stały kontakt z kierowcą. Przy organizacji transportów Go Logis korzysta głównie z usług sprawdzonych, polskich przewoźników, którzy przede wszystkim mają doświadczenie w obsłudze tego kierunku. Spedytor współpracuje także ze sprawdzonymi przewoźnikami ukraińskimi.

- Organizowanie transportów poza Unię Europejską zawsze wiąże się z dużymi formalnościami. Tak też jest w przypadku Ukrainy. Faktura dla odbiorcy towaru, specyfikacja, świadectwo przewozowe, itp. Podstawą są dobrze wypełnione dokumenty, w tym uzyskanie koniecznych pozwoleń. Zawsze sprawdzamy ważność dokumentów przewoźników i kierowców, dbamy też o to, aby otrzymali wszystkie niezbędne dokumenty. Średni czas dostawy na Ukrainę wynosi od 24 do 48 godzin. Ale w przypadku eksportu może się wydłużyć, w zależności od sytuacji na granicy, gdyż często pojawiają się utrudnienia wynikające z dłuższego czasu odprawy celnej – wyjaśnia Maria Kuźmiuk.

Wsparciem dla pracy spedytora są różne ułatwienia w wymianie towarowej z Ukrainą. W ostatnim czasie poprawiła się automatyzacja procedur i obsługi celnej w ukraińskich urzędach celnych. Organizację transportów drobnicowych i całopojazdowych znacznie uprościło wprowadzenie „pepeszki” czyli dokumentu PP. To deklaracja celna, na podstawie której importer już wcześniej może zgłosić przywóz określonego towaru do tego kraju. Takie rozwiązanie, stosowane tylko na Ukrainie, pozwala także firmom przewozowym i spedytorom zmniejszyć koszty transportów dedykowanych.

Źródło: portalspożywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Ekspert: Szybkie przelewy zachęcają konsumentów do zakupów online
-Browary rzemieślnicze też biorą się za piwa bezalkoholowe
-Polacy szukają innowacyjnych rozwiązań i otwierają się na nowe koncepcje w gastronomii (raport)
-Polska Izba Handlu: Chcemy, żeby handel niezależny był tak samo traktowany jak hipermarkety i dyskonty
-CETA: Zniesienie ceł na żywność z Kanady trudne do udźwignięcia dla polskich firm
-W blisko 30 proc. sklepików szkolnych asortyment niezgodny w wymaganiami
-NIK skontrolował żywienie dzieci w szkołach (raport)
-Projektowanie produktu z myślą o recyklingu
-PIH: Nowy sposób śledzenia wyrobów tytoniowych zdezorganizuje handel
-Tajwan znosi zakaz importu wołowiny z Japonii, Szwecji i Holandii
-Brexit będzie miał istotny wpływ na unijny rynek mleka
-Minister rolnictwa: Powstanie KOWR jest realizacją programu wyborczego
-Gemius: Polskie internautki kochają Instagram
-Prawie 70 proc. Polaków kupuje kawę na stacjach benzynowych


 
Archiwum
- Wrzesień 2017
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.