Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Komentarze i analizy
www.netb.pl
2018-01-02
Opinie ważnym elementem wiarygodności e-sklepu - badanie

Opinie o sklepie internetowym to czynnik, który najmocniej wpływa na wiarygodność e-sklepów. W przypadku 50 proc. e-kupujących informacja o doświadczeniach innych internautów buduje przekonanie, że sklep jest wiarygodny - wynika z raportu firmy Gemius przygotowanego we współpracy z Izbą Gospodarki Elektronicznej.

Gemius zbadał aspekty wpływające na pozytywne postrzeganie przez internautów wiarygodności e-sklepu. Połowa wskazań respondentów (50 proc.) dotyczyła opinii o sklepie, jedna trzecia badanych (31 proc.) zwróciła uwagę na możliwość płatności przy odbiorze, a 29 proc. na jasną informację o możliwości zwrotu i reklamacji (źródło: raport „E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska). E-konsumenci wskazywali również na ładną i czytelną prezentację produktów (20 proc.) oraz stacjonarne punkty odbioru (19 proc.).

Opinie o danym e-sklepie są bardziej istotne dla mężczyzn (55 proc. wskazań) niż dla kobiet (46 proc.). Dla jednej czwartej panów (25 proc.) czynnikiem uwiarygodniającym sklep internetowy są stacjonarne punkty odbioru. Natomiast panie wykazują większą wrażliwość na kwestie informacji o zwrotach i reklamacjach (32 proc.) oraz na estetykę serwisu (23 proc.).

Kupujący online w wieku 35–49 lat są bardziej niż inne grupy wiekowe wyczuleni na takie elementy budujące wiarygodność sklepu internetowego, jak opinie na temat tego serwisu (59 proc.) oraz dostępne informacje o gwarancji na zakupione towary (18 proc.). Natomiast najmłodsi e-konsumenci (15–24 lat) w porównaniu z resztą badanych przywiązują dużą wagę do graficznego wyglądu sklepów, które odwiedzają po raz pierwszy (16 proc.).

Celem badania, którego wyniki zostały zaprezentowane w raporcie „E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska”, było poznanie postaw, zwyczajów i motywacji związanych z kupowaniem online. Opracowanie dostarcza wiedzy o postawach wobec zakupów internetowych wśród kupujących i niekupujących w sieci, znajomości marek obecnych w e-handlu, motywacji w zakresie wyboru sklepów internetowych, kupowanych produktach oraz wydatkach na poszczególne kategorie, planach w zakresie zakupów w sieci, źródłach informacji na temat produktów, efekcie ROPO, preferencjach dotyczących sposobu realizacji transakcji internetowych oraz wykorzystaniu urządzeń mobilnych.

Raport został przygotowany przez firmę Gemius we współpracy z Izbą Gospodarki Elektronicznej. Prezentowane w raporcie badanie zostało zrealizowane w formie ankiety elektronicznej z wykorzystaniem techniki CAWI (ang. computer-assisted web interview) na reprezentatywnej próbie 1500 internautów mających co najmniej 15 lat. Dane zbierano od 7 do 14 kwietnia 2017 roku.

Źródło: portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Czy polski konsument jest odpowiedzialny?
-Opinie ważnym elementem wiarygodności e-sklepu - badanie
-Rafał Krauze z trnd Polska na X FRSiH: Konsumenci bronią marek, które lubią i cenią
-ARiMR zakończyła kontrole w gospodarstwach rolników
-KE: Prognoza plonów roślin uprawnych w UE
-Gobarto: HoReCa wciąż nie jest rynkiem producenta
-Raport IERiGŻ: Koniunktura w rolnictwie
-EEC 2017: Kultura oszczędzania (pełna relacja)
-Daniłowski, Jakubiak, Pawiński, Mokrysz, Moczulski, Gantner na EEC 2017
-W logistyce produktów mrożonych outsourcing jest dominującym trendem
-Ambasada Izraela: Polski rynek jest bardziej otwarty na świeże produkty niż na żywność przetworzoną
-FAMMU/FAPA: import i eksport cukru w 2016 na plus
-Polskie soki i przetwory owocowe mogą skusić Indie; szansa dla jabłek i aronii
-Umowa z przeszkodami


 
Archiwum
- Lipiec 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.