Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Komentarze i analizy - Rynek zboża
www.netb.pl
2018-01-10
Kierunki rozwoju oferty piekarniczej w sieciach handlowych i piekarniach

– W 2017 roku zaznaczył się wyraźny wzrost znaczenia produktów convenience dla kupujących i sieci handlowych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Piętka z Akademii Wypieków, ekspert rynku piekarniczego.

W 2017 roku widać było wzrost znaczenia produktów convenience. – W dobie zmian na rynku, planów ograniczenia handlu w niedziele, zmian potrzeb zakupowych Polaków i szybkości życia w miastach kanapki, przekąski i fast food stały się ważnym kierunkiem dla piekarniczej oferty sklepowej. Ciągle wzrasta udział na półce pieczywa pochodzącego z wypieku w piecu w sklepie oraz pojawia się miejsce dla pieczywa specjalistycznego – mówi Andrzej Piętka z Akademii Wypieków.

Dyskonty

Jaki był miniony rok dla dyskontów? – Wydaje się, że dwie wiodące sieci doszły do wysokiego pułapu rozwoju oferty piekarniczej, testują rynek poprzez wprowadzanie produktów BIO, bezglutenowych i produktów powiązanych z akcjami marketingowymi dla konsumentów – podsumowuje rok 2017 rozmówca serwisu portalspozywczy.pl

Supermarkety

Problemy tego konceptu, zdaniem eksperta z Akademii Wypieków, wydają się jeszcze niezakończone. – Brak pomysłów na rozwój oferty piekarniczej widać gołym okiem. Nie wydaje się dobrym wyborem wdrażanie pełnego konceptu opartego na wypieku z ciasta z odroczonego wypieku w sklepie. Zalety przegrywają z wymaganiami technologią i brakiem ludzi do pracy. To koncept sprawdzający się bardziej w sklepie firmowym piekarni / u producenta – twierdzi.

– Tu spodziewałbym się szukania przez sieci bonusów, pieniędzy na gazetkę i dodatkowych rabatów od piekarni i dostawców – dodaje.

Andrzej Piętka zwraca też uwagę na rozwój Dino. – Nowy koncept się sprawdza się i daje widoczny rozwój sieci. Pytanie pojawia się tylko jedno. Czy potencjał związany z zakupem pieców do sklepów przyniesie im również pomysł dobrego konceptu piekarniczego w całej sieci sklepów? Mają potencjał, aby tak się stało – zaznacza.

Hipermarkety

Ten segment, według Andrzeja Piętki, ciągle szuka pomysłu na rozwój i przyciągniecie kupujących klientów, ale również pracowników na etat. – Francuskie sieci hipermarketów lepiej radzą sobie z funkcjonowaniem niż inne, ale ciągle nie dostrzegają kilku dobrych rozwiązań w pobudzeniu sprzedaży pieczywa i wyrobów cukierniczych, jakie są w ich zasięgu – mówi.

Piekarnie

Największe piekarnie przemysłowe w Polsce zaczynają mieć coraz bardziej podobną ofertę – uważa ekspert Akademii Wypieków. – Piekarnie inwestują ciągle w sklepy firmowe i nowe technologie produkcyjne. Coraz więcej piekarni ma problem z ludźmi do pracy. Widać też regionalnie, które piekarnie lepiej sobie radzą na rynku, a które nie mają pomysłu na rozwój firmy – podsumowuje rozmówca serwisu portalspozywczy.pl.

Źródło: portalspozywczy.pl

 
 
 
Interia.pl
-Pieczywo zdrożeje przez ceny zbóż, paliwa i energii
-Utrzymać cła na nawozy
-W I poł 2018 r. stabilny eksport pieczywa i makaronów
-Mąka drożeje, a jej produkcja rośnie
-Ruszają powoli żniwa sojowe
-PSPO: Branża olejarska to bardzo ważna część przemysłu rolno-spożywczego
-Susza spowoduje wzrost cen zbóż?
-Polacy lubią przyprawy. Po które sięgają najchętniej?
-IERiGŻ: Mniejsze zbiory rzepaku (raport)
-IERiGŻ: Raport o rynku zbóż
-IGC: Mniejsza prognoza produkcji zbóż w sezonie 2018/2019
-Analiza IMAS Agri: Polska produkuje ponad 5 mln ton pszenżyta rocznie
-IERiGŻ: Rynek rzepaku (raport)
-IERiGŻ: Raport o rynku zbóż


 
Archiwum
- Październik 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.