Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Komentarze i analizy - Rynek mięsa
www.netb.pl
2018-03-01
Ekspert: Dyskusja o składzie parówek nie powinna toczyć się na profilach mięsnych marek

- Ze względu na nasilającą się w ostatnim czasie modę i promocję wegetarianizmu, weganizmu oraz świadomego podejścia do żywności i żywienia, rozmowy na temat składu np. parówek czy szynki, które nierzadko są dalekie od ideału, nie mogą się odbywać na profilach mięsnych marek - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Patrycja Ogrodnik, Brand Manager platformy MAM.

Patrycja Ogrodnik jest zdania, że branża mięsna na tle innych producentów spożywczych rzeczywiście musi dbać o to, aby skandale omijały ją szerokim łukiem.

- Efektywność komunikacji oraz fakt, że w ubiegłym roku nie usłyszeliśmy o problemach żadnej mięsnej marki może wynikać z dotychczasowych jej doświadczeń oraz sumiennego podejścia do sprawy i wyciągania wniosków. Ze względu na nasilającą się w ostatnim czasie modę i promocję wegetarianizmu, weganizmu oraz świadomego podejścia do żywności i żywienia, rozmowy na temat składu np. parówek czy szynki, które nierzadko są dalekie od ideału, nie mogą się odbywać na profilach mięsnych marek - mówi.

Ogrodnik przekonuje, że aby osiągnąć ten cel, należy przyjąć taką strategię prowadzenia profili w social media, aby potencjalne nawiązywanie do tematu przez konsumentów było gaszone w zarodku, a pojedyncze akcje społeczne, które uderzają w producentów były prowadzone w przemyślany sposób, tak jakby dany temat był znany jeszcze na długo przed jakimikolwiek działaniami ze strony konsumentów i aktywistów.

- Dużo łatwiej przygotować się na problemy lub wzmożone zapytania klientów dotyczące jakości produktów czy traktowania zwierząt, gdy jesteśmy na to przygotowani. Ogromną rolę pełnią procedury zarządzania kryzysem. Marki i osoby obsługujące profile producentów branży mięsnej muszą być spójne w tym jak marka komunikuje się z konsumentami oraz do jakich wartości i obietnic się odnosi. Oczywiście nie wszystko da się przewidzieć, jednak można mieć wypracowany pewien schemat działania, który pozwoli na szybką i skuteczną reakcję - dodaje.

Czy branży mięsnej wolno w mediach społecznościowych więcej czy mniej niż innym producentom żywności? Jakie sytuacje kryzysowe czekają na firmy mięsne w social media i jak ich uniknąć Zapraszamy do lektury analizy w naszej Strefie Premium:

Patrycja Ogrodnik to Brand Manager platformy MAM, odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji platformy MAM oraz marek w portfolio New Media Ventures. Z wykształcenia marketingowiec i psycholog biznesu. Pasjonatka zachowań konsumenckich oraz warunkowania decyzji zakupowych. Praktyk marketingu komunikacji, od początku pracy zawodowej, związana z rynkiem e-commerce, w którym widzi olbrzymi potencjał sprzedaży na kolejne lata. Doświadczenia zdobywała m.in. w portalach horyzontalnych, platformach e-commerce koordynując wszystkie działania marketingowe w digital i offline. Od kilku już lat dzieli się swoją wiedzą na temat działań marketingowych i sprzedażowych na wydarzeniach branżowych.

Źródło: AT/portalspozywczy.pl

 
 
 
NetBrokers
-Rodziewicz: Nowy minister spróbuje nowych instrumentów w walce z ASF
-Rynek drobiu: Brazylia łagodzi stanowisko w sporze z UE
-BGŻ BNP Paribas: Eksport z Polski zajmuje miejsce drobiu importowanego z Brazylii
-Piotr Kulikowski nowym prezesem Krajowej Rady Drobiarstwa
-Podmioty spoza Unii Europejskiej z zainteresowaniem patrzą na polską branżę mięsną
-Jurgiel: Nie będzie żadnych zmian w przepisach o uboju rytualnym
-Kolejny krok do otwarcia rynku Chin na ukraiński drób
-IERiGŻ: Ceny ryb rosną, ale wolniej niż innych grup żywności
-IERiGŻ: Opłacalność produkcji indyczej zbliża się do progu rentowności chowu
-IERiGŻ: Sytuacja na rynku jaj konsumpcyjnych stabilizuje się
-Chiny wprowadzają cła na drób z Brazylii
-Stowarzyszenie Otwarte Klatki o nieprawidłowościach na fermie drobiu. Branża: Podobne patologie nie są normą
-Rosnąca liczba kur w przydomowych hodowlach reakcją na wzrost cen jaj?
-Branża drobiarska to jeden z działów gospodarki, w których Polska odniosła największy sukces


 
Archiwum
- Czerwiec 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.