Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2018-04-09
Gang Świeżaków: 83 proc. Polaków chce podobnych akcji

Nawet 83 proc. ankietowanych Polaków oczekuje, że sieci handlowe będą wdrażać kampanie lojalnościowe podobne do "Gangu Świeżaków" od Biedronki. 56 proc. ankietowanych przyznało, że dzięki tej akcji sieć ceni ich lojalność - wynika z badania Nielsena, przeprowadzonego na zlecenie firmie TCC Retail Marketing, operatora kampanii "Gang Świeżaków", na które powołuje się portal Wirtualnemedia.

Jak wynika z badania TCC Retail Marketing we współpracy z Nielsenem, 93 proc. przebadanych konsumentów słyszało o "Gangu Świeżaków", a 40 proc. potwierdziło, że po kampanii odwiedza Biedronkę częściej. 83 proc. ankietowanych oczekuje kolejnych edycji podobnych kampanii lojalnościowych, a 56 proc. ankietowanych zgodziło się ze stwierdzeniem, że w ten sposób „Biedronka ceni moją lojalność”.

– Polacy lubią kiedy docenia się i nagradza ich lojalność, stąd ich otwartość na tego typu akcje, ale muszą być one właściwie zaplanowane i realizowane - komentuje Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing.

W ramach ostatniej edycji akcji, przeprowadzonej jesienią 2017 roku, klienci odebrali za zebrane punkty 6 milionów świeżaków. Badanie zostało przeprowadzone przez Nielsena pod koniec listopada 2017 roku, metodą ankiety online na próbie 505 osób.

Czytaj więcej na: Wirtualnemedia.

Źródło: Wirtualnemedia

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Ekspert: Rośnie zainteresowanie kuchnią azjatycką i żywnością z Azji
-Ekspert: Produkcja dostała zadyszki
-W 200 zawodach będzie łatwiej o cudzoziemca
-Nowy pomysł na promocję sieci handlowych przez zakaz handlu w niedziele
-Aktywiści oskarżają Holandię o dotowanie połowów prądem
-IERiGŻ: W lutym spadły ceny skupu większości produktów rolnych monitorowanych przez GUS
-Badanie: Milenialsi nie są zainteresowani zakupami na stacjach paliw w niehandlowe niedziele
-Targówek jako pierwsza dzielnica Warszawy wprowadza nocną prohibicję
-Jaka jest rola wyglądu opakowania innowacyjnych produktów z branży FMCG?
-Ekspert: Inflacja wyhamowuje, żywność będzie tańsza
-KE chce większej przejrzystości w zakresie zezwoleń na ś.o.r.
-Resort rolnictwa: Wspólna polityka rolna kluczowa dla rozwoju sektora rolno-spożywczego
-GfK: co kupują polscy konsumenci - raport
-Badanie: Konsumenci obawiają się sztucznej inteligencji w branży handlowej


 
Archiwum
- Kwiecień 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.