Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2018-04-11
O zagrożeniach w transporcie drogowym i morskim mówi prezes firmy Nautiqus

Polskie firmy transportowe odpowiadają za blisko 25 proc. wszystkich realizowanych drogowych przewozów międzynarodowych na rynku unijnym. To bardzo dobra wiadomość nie tylko dla nich samych ale również dla budżetu Państwa, w którym udział sektora usług transportu i logistyki wzrósł do 6,5% PKB i ciągle rośnie. Branża jest jednak ofiarą swojego sukcesu - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dominik Popiel, prezes Nautiqus.

Zwraca uwagę, że branża boryka się z ogromnymi brakami kadrowymi. Obecnie ocenia się ilość wakatów dla zawodowych kierowców na 100 tys. - W kraju brak jest wyspecjalizowanych szkół czy kursów szkolących kierowców a jednocześnie coraz mniej chętnych do pracy w tym zawodzie. Pomimo relatywnie dobrych zarobków nie każdy chce być swoistym ‘lądowym marynarzem’ będącym w domu ‘od święta’. Dlatego pracodawcy sięgają po pracowników z Ukrainy czy Białorusi – mówi Dominik Popiel.

Dodatkowo zauważa, iż od kilku lat obserwujemy wzmożone działania legislacyjne kolejnych krajów UE mające na celu ochronę własnej branży transportowej. Wiele mówi się o płacy minimalnej ale tak naprawdę przede wszystkim uciążliwa jest biurokracja i procedury jakie muszą spełniać przewoźnicy chcąc realizować usługi na terenie danego kraju. -Jakkolwiek działania te mają na celu utrudnienie prowadzenia działalności obcym (w tym polskim) firmom to nie wydaje się aby miały doprowadzić do zmniejszenia udziału naszej branży transportowej na unijnym rynku a jedynie wzrost kosztów, który przełoży się w efekcie na rosnące stawki frachtu dla naszych klientów – mówi prezes Nautiqus.

Odnosi się także do zagrożeń związanych z transportem morskim. - Niebezpieczne zjawisko obserwujemy na morskim rynku frachtowym. Od wielu lat armatorzy prowadzą wojnę cenową, której skutkiem jest ograniczenie liczby podmiotów do 8 liczących się linii żeglugowych. Każdy kolejny rok przynosi zmniejszenie tej liczby i nie należy się spodziewać w najbliższym czasie zmiany tej tendencji. Uważam, że to bardzo niepożądane zjawisko ponieważ zbyt duża koncentracja kapitału po stronie armatorów powoduje coraz mniejsze możliwości negocjacyjne po stronie ich klientów. Jak wiadomo nie od dziś monopolista nie daje żadnych korzyści swoim klientom. Dwa lata temu w walkę o dominację na morzu włączył się chiński armator więc niewątpliwie jest to ciekawa arena do obserwacji, jednak to temat na dłuższą dyskusję – dodaje prezes firmy Nautiqus.

Nautiqus został założony w 2008 roku. Pomimo rozpoczynającego się wtedy kryzysu udało nam się przetrwać i zbudować markę o silnej pozycji na rynku. Wyróżnia nas 100 proc. polskiego kapitału.

Trzy filary filozofii działania firmy Nautiqus to:

1. Wysoka jakość świadczonych usług połączona z indywidualnym podejściem do klienta,

2. Specjalizacja w produktach spożywczych dzięki posiadanej wiedzy i zdobytemu doświadczeniu,
3. Autorska platforma IT do zarządzania spedycją – STORM.

Misją Nautiqus jest zapewnianie usług spedycyjnych na najwyższym poziomie z uwzględnieniem indywidualnego podejścia do każdego klienta, co przekłada się na obopólny sukces handlowy. - Nasza misja w pełni odzwierciedla charakter Nautiqus. Cały czas dążymy do oferowania usług na coraz wyższym poziomie bo uważamy że tylko to może się przełożyć na zadowolenie Klientów a co za tym idzie obopólny sukces. Stąd nasze indywidualne podejście do każdego zlecenia, specjalizacja w spożywce i ciągły rozwój IT. Chcemy być i jesteśmy najlepsi w tym co robimy – podkreśla Dominik Popiel, prezes zarządu Nautiqus.

Źródło: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Ekspert: Rośnie zainteresowanie kuchnią azjatycką i żywnością z Azji
-Ekspert: Produkcja dostała zadyszki
-W 200 zawodach będzie łatwiej o cudzoziemca
-Nowy pomysł na promocję sieci handlowych przez zakaz handlu w niedziele
-Aktywiści oskarżają Holandię o dotowanie połowów prądem
-IERiGŻ: W lutym spadły ceny skupu większości produktów rolnych monitorowanych przez GUS
-Badanie: Milenialsi nie są zainteresowani zakupami na stacjach paliw w niehandlowe niedziele
-Targówek jako pierwsza dzielnica Warszawy wprowadza nocną prohibicję
-Jaka jest rola wyglądu opakowania innowacyjnych produktów z branży FMCG?
-Ekspert: Inflacja wyhamowuje, żywność będzie tańsza
-KE chce większej przejrzystości w zakresie zezwoleń na ś.o.r.
-Resort rolnictwa: Wspólna polityka rolna kluczowa dla rozwoju sektora rolno-spożywczego
-GfK: co kupują polscy konsumenci - raport
-Badanie: Konsumenci obawiają się sztucznej inteligencji w branży handlowej


 
Archiwum
- Kwiecień 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.