Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2018-10-22
Ekspert: Kampanie społeczne nie budują sprzedaży mleka, ani innych kategorii

Branża mleczarska co jakiś czas uruchamia kampanie społeczne, które mają zwiększyć sprzedaż i konsumpcję mleka. - Moim zdaniem, nawet dobrze prowadzone kampanie społeczne nie zwiększą sprzedaży żadnej kategorii produktowej – powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Jacek Sadowski, prezes DEMO Effective Launching.

- Kampanie społeczne nie przełożą się na wzrost sprzedaży w żadnej kategorii. Każdy sam musi zadbać o wzrost sprzedaży swoich produktów – mówi Jacek Sadowski.

Podkreśla, że tym co naprawdę buduje sprzedaż, jest dobrze przygotowana i odpowiednio wprowadzona na rynek marka, która wpisuje się w zwyczaje i dzień konsumenta.

- Aby zwiększyć sprzedaż należy wykreować produkt markowy, czyli taki, który ma stałego klienta. Produkt markowy nie jest najtańszy, ale zaspokaja potrzeby konsumenta, który wie co i dlaczego kupuje, jest powtarzalny jakościowo. Konsument widząc na półce produkt markowy dokonuje decyzji zakupowej w kilka sekund – nie musi się długo zastanawiać, gdyż marka zawiera wszystkie potrzebne mu informacje – mówi Jacek Sadowski.

Podkreśla, że marka daje powtarzalność i jest korzystna dla wszystkich uczestników rynku – klienci są w stanie zapłacić więcej, więc producenci uzyskują wyższe marże, a sklepy chętnie wstawiają na półki produkty markowe gdyż szybciej rotują.

- Sprzedając produkt nie markowy producenci pracują na minimalnej marży, gdyż ich produkty nie odróżniają się w zasadniczy sposób od innych produktów niemarkowych – mówi prezes DEMO Effective Launching. Zwraca uwagę, iż także produkcja tylko marek własnych sieci handlowych nie zapewnia dużych marży. Producenci marek własnych różnią się od siebie, z punktu widzenia sieci, tylko wysokością marży. To skazuje producentów na dużą niepewność, gdyż z dnia na dzień może pojawić się ktoś inny, kto dany produkt wyprodukuje taniej – dodaje.

Źródło: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Informacje o liczbie klientów i zwyczajach coraz ważniejsze dla strategii galerii
-Jak przygotować e-sklep na Black Friday?
-FRSiH: Ponad tysiąc uczestników dyskutowało o przeobrażaniach w sektorze spożywczym
-FRSiH 2018: Utrudnieniem dla handlu jest nieprzewidywalność prawa
-Sklep przyszłości to hub łączący wiele kanałów sprzedaży
-Dyskonty w Polsce stają się coraz mocniejsze
-Ekspert: Trend wegański będzie rósł w siłę
-Technologia RFID coraz ważniejsza w sprzedaży omnikanałowej
-FRSiH 2018: Jak będzie wyglądał rynek spożywczy w przyszłości i jak się zachować wobec zmian?
-Kłopotliwy zapis w ustawie o transporcie drogowym
-Polska przed wyzwaniem nowej polityki rolnej
-Konsumencki patriotyzm Polaków nie przekłada się na zachowania zakupowe
-Do 2030 roku, elastyczne formy pracy przyniosą światowej gospodarce 10 bilionów dolarów
-Ekspert: Kampanie społeczne nie budują sprzedaży mleka, ani innych kategorii


 
Archiwum
- Listopad 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.