Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2018-11-02
Dyskonty w Polsce stają się coraz mocniejsze

Już co trzecia złotówka wydawana na żywność trafia do Biedronki, Lidla czy Aldi. Jednak również te sieci odczuwają skutki wolnych niedziel - podaje Rzeczpospolita.

Dyskonty jak taran idą przez polski rynek handlowy. Przy relatywnie małej liczbie sklepów mają już 33,2 proc. udziału w sprzedaży żywności w Polsce – wynika z najnowszych danych firmy Nielsen. Oznacza to, że w ciągu roku na koniec lipca 2018 r. zdobyły kolejne 0,8 pkt proc. udziału.

Biorąc pod uwagę, że na ok. 90 tys. sklepów dyskontowych tylko ok. 4 tys. należy do sieci, to ich poziom rynkowego powodzenia jest ogromnym sukcesem. Do tego firmy uczą się na zmianach zachowań klientów. Gdy dyskonty zaczynały podbój polskiego rynku, stawiały na niskie ceny, zaś jakość produktów czy zwłaszcza wygląd sklepów miały drugorzędne znaczenie.

Taka strategia pomogła im dotrzeć do oszczędnych i raczej mniej zarabiających klientów. Tkwiłyby nadal w tej niszy, gdyby nie postanowiły zaatakować pozycji sieci supermarketowych – poszerzyły ofertę, poprawiły standard sklepów, a okazyjnie, np. w okolicach świąt, wprowadzały nawet produkty z półki premium. Z tego powodu supermarkety już tracą udziały, z rynku zniknęła Alma, o przetrwanie walczy Piotr i Paweł.

Czytaj więcej w Rzeczpospolitej.

Źródło: Rzeczpospolita

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Informacje o liczbie klientów i zwyczajach coraz ważniejsze dla strategii galerii
-Jak przygotować e-sklep na Black Friday?
-FRSiH: Ponad tysiąc uczestników dyskutowało o przeobrażaniach w sektorze spożywczym
-FRSiH 2018: Utrudnieniem dla handlu jest nieprzewidywalność prawa
-Sklep przyszłości to hub łączący wiele kanałów sprzedaży
-Dyskonty w Polsce stają się coraz mocniejsze
-Ekspert: Trend wegański będzie rósł w siłę
-Technologia RFID coraz ważniejsza w sprzedaży omnikanałowej
-FRSiH 2018: Jak będzie wyglądał rynek spożywczy w przyszłości i jak się zachować wobec zmian?
-Kłopotliwy zapis w ustawie o transporcie drogowym
-Polska przed wyzwaniem nowej polityki rolnej
-Konsumencki patriotyzm Polaków nie przekłada się na zachowania zakupowe
-Do 2030 roku, elastyczne formy pracy przyniosą światowej gospodarce 10 bilionów dolarów
-Ekspert: Kampanie społeczne nie budują sprzedaży mleka, ani innych kategorii


 
Archiwum
- Listopad 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.