Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2018-11-02
Ekspert: Trend wegański będzie rósł w siłę

Obecnie w kulturze na znaczeniu zyskuje trend „wellbeingu”, promujący zdrowy, zrównoważony i odpowiedzialny styl życia. Wzrasta świadomość wpływu pożywienia na zdrowie oraz samopoczucie, co przekłada się na poszukiwanie przez konsumentów produktów w pełni naturalnych, niskoprzetworzonych, świeżych i najlepiej roślinnych, w tym wegańskich - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Niewiadomy, Senior Consultant w PwC.

- Produkty pochodzenia odzwierzęcego są coraz częściej wśród świadomych osób na cenzurowanym ze względu na ich potencjalnie negatywny wpływ na zdrowie (choroby cywilizacyjne, alergie). W mniejszym stopniu z powodów etycznych – w walce o dobro zwierząt i planety - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Niewiadomy, Senior Consultant w PwC.

- Warto zaznaczyć, że nie jest chwilowy trend, ani moda, która przeminie. Bez wątpienia dziś produkty wegańskie to niszowe zjawisko. Ludzi, którzy dziś określają się mianem wegetarian lub wegan, jest w Polsce około 8% (Mintel 2017), ale wszystko wskazuje na to, że ten trend będzie rósł w siłę - dodaje.

- Sieci wychodzą naprzeciw oczekiwaniom wegetarian i wegan, wprowadzają produkty wegańskie pod markami własnymi (Biedronka Food Veggie, Lidl z marką Naturalnie; Kaufland K-take it vegge czy sieć Netto Naturli) - tłumaczy.

- Istnieje kilka obszarów, w których widzimy potencjał wzrostu dla wegańskich konceptów produktowych - mówi Anna Niewiadomy. Oto one:

produkty wegańskie stanowią nową, atrakcyjną innowację budującą rosnąca półkę zdrowej żywności. Po produktach typu bio, organic, dla wegetarian, to kolejna nowość mająca na celu przyciągniecie bardziej świadomego konsumenta, choć również tego spragnionego nowości, poszukującego urozmaicenia i odświeżenia oferty
produkty typu wege mają duży potencjał w segmencie convenience stanowiącym wprost odpowiedź na rosnącą wegańską ofertę gastronomiczną (nie tylko obiady, ale również śniadania, przekąski i desery)
produkty roślinne skierowane dla dzieci pomagające przemycić więcej warzyw do codziennej diety najmłodszych
napoje roślinne, którymi interesują się takie marki jak Danone i CocaCola (marka Adez). Szacuje się, że światowy rynek roślinnych napojów alternatywnych dla mleka w 2018 r. osiągnie wartość 16,3 mld USD.
- Wprowadzając produkty wegańskie, marki pokazują swoje zaangażowanie i odpowiedzialność społeczną, czyli elementy kluczowe współcześnie w budowaniu angażującej marki - podsumowuje Anna Niewiadomy.

Źródło: www.portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Informacje o liczbie klientów i zwyczajach coraz ważniejsze dla strategii galerii
-Jak przygotować e-sklep na Black Friday?
-FRSiH: Ponad tysiąc uczestników dyskutowało o przeobrażaniach w sektorze spożywczym
-FRSiH 2018: Utrudnieniem dla handlu jest nieprzewidywalność prawa
-Sklep przyszłości to hub łączący wiele kanałów sprzedaży
-Dyskonty w Polsce stają się coraz mocniejsze
-Ekspert: Trend wegański będzie rósł w siłę
-Technologia RFID coraz ważniejsza w sprzedaży omnikanałowej
-FRSiH 2018: Jak będzie wyglądał rynek spożywczy w przyszłości i jak się zachować wobec zmian?
-Kłopotliwy zapis w ustawie o transporcie drogowym
-Polska przed wyzwaniem nowej polityki rolnej
-Konsumencki patriotyzm Polaków nie przekłada się na zachowania zakupowe
-Do 2030 roku, elastyczne formy pracy przyniosą światowej gospodarce 10 bilionów dolarów
-Ekspert: Kampanie społeczne nie budują sprzedaży mleka, ani innych kategorii


 
Archiwum
- Listopad 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.