Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2018-11-02
FRSiH 2018: Jak będzie wyglądał rynek spożywczy w przyszłości i jak się zachować wobec zmian?

Produkt i firma spożywcza "nowej ery" - to tytuł debaty, która odbędzie się pierwszego dnia XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu (5-6 listopada 2018 r.; Hotel Sheraton, Warszawa). Poprowadzi ją Jacek Sadowski, prezes firmy Demo Effective Launching.

OSTATNIE DNI REJESTRACJI NA FRSiH. ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ!

Celem panelu jest poszerzenie wiedzy uczestników i uzmysłowienie im doniosłych przeobrażeń w branży spożywczej, które zachodząc z natury rzeczy nie „z dnia na dzień”, ale ewolucyjnie (zaszły, zachodzą, zaraz będą zachodzić?) mogą umknąć uwadze uczestników rynku spożywczego.

Moderatorem panelu jest Jacek Sadowski, prezes firmy Demo Effective Launching, która w ciągu 28 lat lat wprowadziła na rynek z powodzeniem ponad 150 marek, w tym współtworzyła sukcesy kilkudziesięciu marek spożywczych między innymi Mleka Hej, Karotki, Tigera, Kamisa i innych.

Jak zatem będzie wyglądał świat „spożywki” w nieodległej przyszłości i jak się zachować wobec tych zmian?

Na te pytania odpowiedzą:

- Michał Czerwiński, prezes zarządu, Purella Food Sp. z o.o.
- Piotr Haman, prezes zarządu, OEX Cursor SA
- Zbigniew Kozłowski, ekspert ds. żywności ekologicznej, założyciel strony e-organicleaf.com
- Matteo De Simone, Director South and East Europe, Contraload
- Krzysztof Skierkowski, członek zarządu, Mondelez International RQD Sp. z o.o.
- Jakub Sokolewicz, Manufacturing Business Consultant, Siemens Industry Software
- Artur Węgłowski, dyrektor zarządzający, wiceprezes zarządu, Farmio SA
- Michał Zajezierski, wiceprezes zarządu, Nowel Sp. z o.o.

- Warto odwiedzić panel, aby z różnych ust, z różnych punktów widzenia ekspertów otrzymać kompleksową relację z tego, jakie procesy, jakie zmiany (często jeszcze niezauważalne) przebiegają w branży spożywczej - i jak to się przekłada i jak przełoży na przyszłość - mówi Jacek Sadowski, prezes Demo.

Zarówno moderator, jak i uczestnicy dyskusji będą starać się rozwiać dylematy producenta spożywczego (czy innego uczestnika rynku - marketera, dystrybutora, sprzedawcy):

- Czy Twój produkt spożywczy ma przyszłość?

- Co może zadecydować o powodzeniu danego produktu spożywczego w przyszłości?

- Jakie produkty może czekać niekwestionowany sukces, a które mogą czuć zagrożone?

- Czy innowacje technologiczne sprzyjają przywiązaniu do naturalności produktów – czy też obie te sfery znajdują się na kolizyjnym kursie?

- Czy ważniejsze będą zaawansowane technologie czy „human touch” zaszyty w produkcie?

- Jak stworzyć produkt żywności na miarę przyszłości?

- Jak dostosować już istniejący produkt do nadchodzącej przyszłości?

Moderator panelu – Jacek Sadowski, w trakcie trwania forum będzie udzielał także konsultacji z zakresu marketingu, budowania produktu spożywczego, brandingu i reklamy.

Źródło: www.portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Informacje o liczbie klientów i zwyczajach coraz ważniejsze dla strategii galerii
-Jak przygotować e-sklep na Black Friday?
-FRSiH: Ponad tysiąc uczestników dyskutowało o przeobrażaniach w sektorze spożywczym
-FRSiH 2018: Utrudnieniem dla handlu jest nieprzewidywalność prawa
-Sklep przyszłości to hub łączący wiele kanałów sprzedaży
-Dyskonty w Polsce stają się coraz mocniejsze
-Ekspert: Trend wegański będzie rósł w siłę
-Technologia RFID coraz ważniejsza w sprzedaży omnikanałowej
-FRSiH 2018: Jak będzie wyglądał rynek spożywczy w przyszłości i jak się zachować wobec zmian?
-Kłopotliwy zapis w ustawie o transporcie drogowym
-Polska przed wyzwaniem nowej polityki rolnej
-Konsumencki patriotyzm Polaków nie przekłada się na zachowania zakupowe
-Do 2030 roku, elastyczne formy pracy przyniosą światowej gospodarce 10 bilionów dolarów
-Ekspert: Kampanie społeczne nie budują sprzedaży mleka, ani innych kategorii


 
Archiwum
- Listopad 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.