Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Komentarze i analizy - Rynek mięsa
www.netb.pl
2018-11-08
Drób wygrał ze schabowym

Zmieniają się preferencje konsumentów. Jeden z powodów: Unia dopłaca do kampanii promocyjnych żywności 172 mln euro - informuje "Rzeczpospolita".

Dobrze poprowadzone kampanie wizerunkowe są w stanie powoli odwrócić preferencje konsumentów. Po raz pierwszy w historii drób okazał się najbardziej popularnym rodzajem mięsa na świecie i w Polsce, wyprzedzając wieprzowinę – wynika z badania preferencji żywieniowych przeprowadzonego przez Biostat na zlecenie SuperDrobu. Unia Europejska dopłaci do kilkudziesięciu kampanii wspierających wizerunek europejskiej żywności 172 mln euro.

Dziś, jak wynika z badań, wieprzowinę wybrałby tylko co czwarty ankietowany, a wołowinę i indyka – po 5 proc. Kurczak króluje zwłaszcza wśród ludzi młodych – to mięso w grupie wiekowej 18–29 lat wybiera ponad 80 proc. badanych. Drób wybiera też dwie trzecie 30-latków. Nawet pokolenie w szóstej dekadzie życia woli kurczaka, choć tu przyzwyczajenie do mięsa wieprzowego jest najmocniejsze (36 proc. wskazań).

Konsumenci wskazują na walory zdrowotne czy niską kaloryczność mięsa drobiowego. Nie bez znaczenia jest także wizerunek (całej branży, a nie tylko poszczególnych firm) i działania PR. Przekonała się o tym branża piekarska: na skutek bardzo słabej opinii konsumentów na temat glutenu (białka znajdującego się w pszenicy) musiała zorganizować akcję edukacyjną i przekonywać, że pieczywo jest zdrowe.

Całość w "Rzeczpospolitej".

Źródło: Rzeczpospolita

 
 
 
NetBrokers
-FRSiH 2018: Polska branża mięsna jest w rynkowej "lidze mistrzów"
-Minister rolnictwa: Polska i Niemcy mogą współpracować w zwalczaniu ASF
-EFSA: Nie wiadomo czy bakteria, która zabiła cztery osoby pochodziła z łososi z polskiej fabryki
-Brazylia chce poprawić wizerunek swojego drobiu w UE
-Pojawiają się pierwsze symptomy spadku pogłowia trzody chlewnej
-W Chinach uśpiono ponad 200 tyś świń
-Karp będzie w tym roku droższy
-Amerykanie wymagali wysokiej jakości wieprzowiny, ale płacili więcej
-Chiny otwierają się na drób z Ukrainy
-Produkcja piskląt brojlerów kurzych pobiła kolejny rekord
-Nadzieja dla bałtyckich ryb. Co z nadmiernymi połowami?
-Konsumenci ograniczają spożycie mięsa, co w naturalny sposób prowadzi ich do ryb
-KRD-IG i KZPRiRB podpisały porozumienie ws. wykorzystania rzepaku w żywieniu drobiu
-ASF zagrozi istnieniu świń rasy puławskiej?


 
Archiwum
- Listopad 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.