Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2019-05-29
PayPal na EEC 2019: Młodzi konsumenci starają się optymalizować czas

Marcin Glogowski, dyrektor generalny PayPal w Europie Środkowej i Wschodniej zauważył, że młodzi ludzie w wieku od 18 do 24 lat starają się optymalizować czas. - W kontekście zakupów są tak naprawdę dwa momenty, kiedy młody kupujący czuje emocje: wtedy gdy dokonuje wyboru – mentalnie wie, że będzie miał, to co wybrał i moment, kiedy to faktycznie ma. W przypadku dóbr niefizycznych ma to za chwilę, w przypadku dóbr materialnych musi poczekać na przesyłkę, natomiast wszystko co jest pomiędzy, wszystko, co sprawia, że czas między wyborem a realizacją jest długi i wymaga uwagi, sprawia, że młody konsument nie czuje się z tym dobrze – opowiadał podczas debaty „The future of the market. Nowy konsument”, która odbyła się 14 maja 2019 roku w ramach European Start-up Days - wydarzenia, które było częścią Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Marcin Glogowski, dyrektor generalny PayPal w Europie Środkowej i Wschodniej tłumaczył, że generacja Z wyrosła w otoczeniu nowych technologii, w związku z tym benefity czy wartości, które im daje zakup online w kontekście czasu, wyboru, dostępności przeważają nad różnymi ryzykami (m.in. źródłami potencjalnych wątpliwości, czy powinienem akurat to kupić w internecie) w stosunku do starszej generacji, która często się zastanawia, czy transakcja jest bezpieczna, czy nie stracą pieniędzy i czy to, co zamówili, nie będzie czymś innym.

- Młode pokolenie, które wchodzi na rynek zakupowy, jest w dużej części pozbawione tych wszystkich wątpliwości i przez to w bardzo mocny sposób wpływa na to, jak bardzo sprzedaż przenosi się do kanałów online – mówił.

Dodał, że wielu klientów opiera swoje wybory zakupowe na płaszczyźnie wartości i emocji, głównie ze względu na platformy społecznościowe, które dają bardzo dużą skalowalność pewnych trendów emocjonalnych czy właśnie związanych z wartościami do tego stopnia, że 2/3 klientów jasno przyznaje się do tego, że kupiło w życiu produkt z tego względu, że ten produkt zaistniał w wartości, które oni wyznają.

– A z drugiej strony klienci są świadomi tego, jak dużą siłę posiadają dzięki komunikacji na platformach społecznościowych – też ponad 70 proc. klientów i kupujących online jest świadoma tego, że jest w stanie swoimi postami i działaniami na platformach społecznościowych w znaczny sposób nie tylko wyrażać swoją opinię, ale też bardzo mocno wpływać na sukces marek i firm, które operują dzisiaj w sprzedaży – wyjaśniał.

Marcin Glogowski odniósł się również do koncepcji wielokanałowości. Pokreślił, że dla niego omnichannel jest bardzo wewnętrznym korporacyjnym sposobem dostarczania i nazywania pewnych rzeczy. – Na końcu tak naprawdę jest klient, który ma swoje potrzeby i ma preferowany sposób zaspokojenia tych potrzeb. Optymalny sposób dostarczenia pozyskania może się zmieniać w ciągu minut, sekund albo sytuacji społecznych. Z drugiej strony jest firma, która chce ten produkt dostarczyć i albo dostarczy w tych wszystkich kontekstach, które są najważniejsze dla konsumenta albo nie – mówił.

Źródło: portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Metro AG rozszerza akcje przeciw marnowaniu żywności na inne rynki Europy
-Koszyk cen: E-sklepy inwestują w ceny. Walczą o klientów sklepów stacjonarnych
-Sklepy małoformatowe w sierpniu: Sprzedaż o 7,2 proc. wyższa rdr
-Skandynawowie chcą inwestować w Polsce
-Wkrótce ruszy eksport polskich jabłek na tajwański rynek
-Więcej żywności trafi do potrzebujących
-Kręte ścieżki polskiego konsumenta w e-commerce (raport)
-Handel: Kiedy warto pomyśleć o restrukturyzacji firmy?
-Nowe uprawnienia UOKiK - zmiany w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów
-E-sklepy w UE nie mogą już odmawiać nam sprzedaży
-E-sklepy: Znaczącymi obniżkami został objęty niewielki procent artykułów szkolnych, ubrań i obuwia
-Wyprawka szkolna: Ponad połowa rodziców zajrzy do księgarni, hipermarketów, dyskontów i sieciówek
-Raport Tesco Polska: Najwięcej marnujemy warzyw i owoców oraz pieczywa
-Klasyczna hurtownia łącząca sklep z producentem odchodzi w przeszłość


 
Archiwum
- Wrzesień 2019
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.