Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2019-10-07
Czym zaskoczy nas handel przyszłości?

Colliers International opublikował trzeci odcinek nowej serii filmów Future Talks by Colliers pt.: „Handel przyszłości”. Zaproszeni eksperci opowiadają w nim m.in. o nowych technologiach wspierających handel, potrzebach i oczekiwaniach konsumentów, a także najnowszych trendach na rynku zakupowym.

–Jesteśmy świadkami transformacji modeli handlowych, która daje niezwykłe możliwości rozwoju sektora handlowego. Wielokanałowy i ciągły kontakt marki z klientem (tzw. omnichannel) zapewnia lojalność odbiorców –– mówi Marta Machus-Burek, senior partner oraz dyrektor Działu Powierzchni Handlowych w Colliers International.

Seria Future Talks by Colliers tym razem prezentuje rynek handlowy w kontekście obecnych i nadchodzących trendów. W celu wszechstronnego zaprezentowania poruszanej tematyki do współpracy zaproszeni zostali profesjonaliści z różnych dziedzin. Czego dowiemy się z najnowszego odcinka?

Marta Machus-Burek, senior partner, dyrektor Działu Powierzchni Handlowych w Colliers International, opowie, na czym obecnie polega przemiana modeli handlowych oraz skąd wynika potrzeba budowania doświadczeń klienta na wielu etapach kontaktu marki z kupującym.

Dr Paweł Wójcik, psycholog z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, przedstawi współczesne narzędzia wsparcia marketingu, jakimi są technologie analizy emocji i uwagi, personalizacji reklam oraz voice commerce.

Sylwia Pędzińska, senior partner, dyrektor Działu Innovation&Knowledge w Colliers International, wyjaśni, jak istotne są informacje o kliencie, które – poparte odpowiednimi algorytmami – mogą być istotnym wsparciem sprzedaży. Specjalistka opowie również o nowinkach technologicznych, m.in. o kasach samoobsługowych, elektronicznych etykietach pozwalających sterować ceną w zależności od popytu, a także o usprawnieniu transportu przy wykorzystaniu dronów.

Z kolei Katarzyna Dorsey, prezes Yosh.Al., wprowadzi nas w świat sztucznej inteligencji wykorzystywanej w technologii wyszukiwania obrazem Visual Search oraz do tworzenia wirtualnych asystentów głosowych.
http://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/czym-zaskoczy-nas-handel-przyszlosci,176374.html

Źródło: portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Ekspert: Bezobsługowe sklepy forpocztą automatyzacji
-KRIR: Rolnicy mogą nie zdążyć z wnioskami o pomoc suszową
-Jednostka certyfikująca TUV NORD Polska organizuje w przyszłym tygodniu szkolenie na temat jakości w branży spożywczej
-Singapur chce zakazać reklamy słodzonych napojów
-Afrykańskie państwo chce znacjonalizować plantacje kawy
-Kobiety spędzają na zakupach nawet 2 godziny, o pół godziny dłużej niż mężczyźni
-Ekspert: Zakupy w dyskontach przestały być bolesnym doświadczeniem
-W marcu 2020 roku PiS oceni zakaz handlu
-Analiza rynku detalicznego: Sklepy częściej stawiają na promocję jabłek niż bananów
-Co trzeci Polak nie segreguje śmieci (badanie)
-Niemcy: Rośnie popularność automatów vendingowych z mięsem
-Jak konsument może sprawdzić wiarygodność e-sklepu?
-Ekspert: Jak zmienić dotychczasowy model e-sklepu?
-Uzasadnianie zmian legislacyjnych powinno być obowiązkowe


 
Archiwum
- Październik 2019
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.