Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2019-10-11
Kobiety spędzają na zakupach nawet 2 godziny, o pół godziny dłużej niż mężczyźni

Kobiety najchętniej szukają na sklepowych półkach małych przyjemności i ciekawych produktów. Co więcej, jak wynika z badań przeprowadzonych przez Instytut Badawczy GfK Polonia, kobiety podczas jednorazowej wizyty w centrum handlowym, spędzają na zakupach nawet 2 godziny. To o 30 minut dłużej, niż w przypadku mężczyzn.

Firma Perfetti Van Melle informuje powołując się na ów raport, że panie traktują zakupy nie tylko, jako okazję do uzupełnienia domowych zapasów, ale również, jako szansę na przyjrzenie się temu, co nowego oferuje im rynek. Aż 73% konsumentek chętnie sięga po nowości. Kobiety stanowią też silną grupę, jeśli chodzi o zakupy w strefie przykasowej – panie w wieku 18-35 lat to ponad 60% osób sięgających po produkty impulsowe.

Ciekawość tego, co pojawia się na półkach to tylko jeden z aspektów wpływających na wybór produktu. Dla konsumentów ważna jest także, szczególnie w kontekście słodyczy, chęć sprawienia sobie radości lub nagrodzenia się, np. po ciężkim dniu. Wśród czynników poprawiających humor, słodycze zajmują miejsce na podium, dzieląc je razem z odpoczynkiem w domu oraz uprawianiem sportu - to z kolei dane z kampanii "Słodka Równowaga".

Natomiast z raportu „Women Power 2018” wynika, że kobiety chętniej sięgają po produkty zaprezentowane w miły dla oczu sposób. Niemal połowa pań deklaruje, że widok ładnych opakowań na półce sprawia im przyjemność, a co piąta kobieta przyznaje, że często decyduje się na kupno danego produktu tylko ze względu na jego wygląd.

Źródło: portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Plan bez zmian
-Japończycy opracowali napój na bazie...cebuli
-Unilever wdrożył do produkcji 6 robotów pracujących przy pakowaniu i paletyzacji herbaty
-Po przetwórcach czas na supermarkety. Coraz więcej zgłoszeń do UOKiK
-Czarny Piątek przyspiesza świąteczne zakupy
-UE wprowadza normy dobrostanowe przy imporcie jaj
-Czym jest PEF produktu mlecznego?
-Chiny nie chcą już mleka bez laktozy
-Bronisze: Ceny krajowych jabłek są nadal wysokie
-Pracodawcy obniżają wymagania wobec kandydatów
-Agro na obcasach
-PayPal uruchamia nową platformę płatniczą dla sklepów internetowych
-Badanie: Rośnie grupa konsumentów, dla których promocja nie jest wystarczającym powodem do zakupu
-Najnowocześniejsze centra handlowe to miejsca tworzone z myślą o przyszłości obecnych i następnych pokoleń


 
Archiwum
- Listopad 2019
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.