Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Komentarze i analizy - Rynek mięsa
www.netb.pl
2020-06-01
Ekspert: W dobie pandemii sprzedaż mięsa z lady będzie dalej rosnąć

- Proporcje będą się zmieniać i zapewne sprzedaż „zza lady” nie przestanie rosnąć, tym bardziej, że firmy sieciowe skłaniają się do prowadzenia mniejszych formatów oraz do „uintymnienia” zakupu na swych dużych powierzchniach - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl dr Maria Andrzej Faliński, prezes Stowarzyszenia Forum Dialogu Gospodarczego.
Andrzej Faliński przekonuje, że sprzedaż mięsa pakowanego, przede wszystkim w dużych obiektach, nie odbywa się kosztem ani nie hamuje sprzedaży „zza lady”.

- Sądzę, że był i jest w handlu nowoczesnym główny sposób podawania tego produktu – szybko, higienicznie i wygodnie. Tak musi być i zapewne będzie, tym bardziej, że pakowane mięso jest jakby stworzone do szybkiego transferu na zamówienie zdalne: internet, telefon, subskrypcja rytmicznej dostawy. Proporcje będą się zmieniać i zapewne sprzedaż „zza lady” nie przestanie rosnąć, tym bardziej, że firmy sieciowe skłaniają się do prowadzenia mniejszych formatów oraz do „uintymnienia” zakupu na swych dużych powierzchniach. Trend personalizacji sprzedaży/zakupu jest tu jednym z głównych wspólnych mianowników upodobniających funkcjonowanie różnych formatów handlowych, tak u podstaw zakupu stacjonarnego, jak i w sprzedażach zdalnych. COVID podkreśli tę dwutorowość, a argumentów jest sporo, choć różnicują się one w zależności od formatu, jakiego akurat dotyczą. Inaczej proces ten rozwinie się w sieci małych franczyz, a inaczej w multiformacie z hiper-, supermarketem, convenience, czy też w szybko „rotującym” dyskoncie - dodaje.

W ocenie eksperta wspomniana wyżej dwutorowość - lady mięsne i produkty pakowane - zostanie zachowana, bo świeżość i jakość nie przestają się liczyć.

- Raczej wzmoży to troskę o te walory w segmencie sprzedaży pakowanej niż wytłumi sprzedaż „zza lady”. Epidemia wskazała klientom na ważność świadomego wybierania produktów według wyraźnego kryterium zakupowego. W chwili powstania zagrożenia skierowali się ku produktom o określonych cechach – ku przetrwaniu w zagrożeniu. To ważny moment. Okazało się, że warto wydać więcej, by spełnić swe oczekiwania, niż brać „jak leci”, bo tanio, co moim zdaniem potwierdzi silne wsparcie psychologiczne dla czynności wyboru i przemyślenia zakupu - mówi.
Źródło: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl

 
 
 
NetBrokers
-Chiny wstrzymały import wieprzowiny z Holandii
-Ponad 130 przypadków nowych przypadków ASF
-Koszty rosną
-Mechanizmy unijnej interwencji nie były dostosowane do potrzeb rynku
-Badania krwi na ASF dwa razy w roku, a nie 7 dni przed wysyłką
-Jak zamknięcie największej ubojni w Niemczech wpłynie na polski rynek trzody?
-Mieszane notowania byda z tendencją spadkową
-Pandemia paraliżuje handel
-Mieszane notowania bydła z tendencją spadkową
-Wyraźne pogorszenie opłacalności na rynku żywca wołowego
-Ukraina w ciągu 5 lat straci mlion świń. Kto uzupełni braki?
-Czy przejęcie Tesco przez Netto to dobra wiadomość dla branży mięsnej?
-Ceny bydła jeszcze wzrosły, ale zapowadane są spadki
-Ceny trzody chlewnej wkrótce powrócą do trendu wzrostowego


 
Archiwum
- Lipiec 2020
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.