Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
Rozmaitości

Data zamieszczenie: 2017-09-22
Ekspert: Jakie cele sklepy mogą realizować dzięki programom lojalnościowym?

Programy lojalnościowe są złożonymi narzędziami zarządzania relacjami z klientami, które mogą realizować różne cele. Różne zatem mogą być też wobec nich oczekiwania, wpływające bezpośrednio na sposób oceny ich efektywności - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Kamil Kociszewski, strateg Agencji Freebee.

- Na ich skuteczność możemy patrzeć z perspektywy osoby odpowiedzialnej za sprzedaż, jak to się obecnie chyba najczęściej dzieje, możemy przyjąć również perspektywę marketera odpowiedzialnego za budowanie pozycji i wizerunku marki, jak również badacza i analityka szukającego informacji o rynku i kliencie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Kamil Kociszewski, strateg Agencji Freebee.

- Możemy wskazać również trzy główne cele prowadzenia programów lojalnościowych: prezentacja oferty, zwiększanie atrakcyjności warunku jej zakupu oraz mobilizowanie do powtarzania transakcji. Nie są to jednak jedyne zadania, jakie może spełniać program. Decydując się na prowadzenie programu powinniśmy dzięki niemu systematycznie poznawać naszych klientów – ich potrzeby i oczekiwania oraz zbierać i analizować te dane - tłumaczy ekspert.

- Trzeci z wymienionych celów programu lojalnościowego dotyczy efektywnej komunikacji z uczestnikiem i budowania atrakcyjnego wizerunku marki. Dzięki komunikacji prowadzonej w ramach programu możemy przekazywać informacje istotne ze względu na strategię rozwoju marki - dodaje.

- Analizując opłacalność prowadzenia programu lojalnościowego po stronie korzyści powinniśmy więc sprawdzić, jaka jest suma wartości zwiększonej sprzedaży, ale również alternatywnych kosztów, które trzeba było ponieść, by zdobyć równie wartościowe informacje o klientach (o ile jest to w ogóle możliwe poza programem). Istotna jest również analiza dodatkowych wydatków, które musiałby zostać poniesione na komunikację czy budowanie zaangażowania klientów, które są osiągane w ramach programu - tłumaczy.

- Jeśli do ewaluacji podejdziemy właśnie tak – wieloaspektowo – szacowany wyniki netto z inwestycji w program lojalnościowy z dużym prawdopodobieństwem okaże się zyskiem - podsumowuje Kamil Kociszewski.

Źródło: www.portalspozywczy.pl


Źródło:
...
 
-Ekspert: Szybkie przelewy zachęcają konsumentów do zakupów online
-Browary rzemieślnicze też biorą się za piwa bezalkoholowe
-Polacy szukają innowacyjnych rozwiązań i otwierają się na nowe koncepcje w gastronomii (raport)
-Polska Izba Handlu: Chcemy, żeby handel niezależny był tak samo traktowany jak hipermarkety i dyskonty
-CETA: Zniesienie ceł na żywność z Kanady trudne do udźwignięcia dla polskich firm
-W blisko 30 proc. sklepików szkolnych asortyment niezgodny w wymaganiami
-NIK skontrolował żywienie dzieci w szkołach (raport)
-Projektowanie produktu z myślą o recyklingu
-PIH: Nowy sposób śledzenia wyrobów tytoniowych zdezorganizuje handel
-Tajwan znosi zakaz importu wołowiny z Japonii, Szwecji i Holandii
-Brexit będzie miał istotny wpływ na unijny rynek mleka
-Minister rolnictwa: Powstanie KOWR jest realizacją programu wyborczego
-Gemius: Polskie internautki kochają Instagram
-Prawie 70 proc. Polaków kupuje kawę na stacjach benzynowych
-Niemieccy weterynarze zmniejszyli o połowę ilość stosowanych antybiotyków
-Mintel: Millenialsi poszukują mniej kalorycznych wariantów piwa
-Szakale zaatakowały fermę gęsi na Mazurach. Wypłoszył je rolnik
-Branża piwna potrzebuje stabilnego prawa
-Rynek wina przyspieszy w 2017 r., konsumpcja w Polsce najniższa w Europie
-Plebiscyty Certyfikat Dobry Produkt oraz Food & Retail Start-Up Star - zgłoszenia tylko do 18 września!
-Kto otwiera obecnie najwięcej sklepów?
-W latach 90. przemysł spożywczy nie był zainteresowany naturalnymi dodatkami do żywności
-Agility ocenia wpływ Brexitu na rynki wschodzące
-Lotnisko Chopina zaoferuje pasażerom darmową wodę

 
- Rozmaitości

 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.