Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
Rozmaitości

Rozmaitości - archiwum

Data zamieszczenie: 2018-02-02
Bezpieczna ekspansja zagraniczna nie jest możliwa ubezpieczycieli

Jak wynika z danych Eurostatu wartość polskiego eksportu to 52,3 proc. PKB. Polscy przedsiębiorcy patrzą dziś coraz dalej i podejmują coraz śmielsze biznesowe decyzje. Już 21 proc. eksportu znad Wisły trafia poza rynki Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Skuteczna i bezpieczna ekspansja zagraniczna nie byłaby możliwa bez wsparcia ubezpieczycieli.

Z raportu Polskiej Izby Ubezpieczeń „Jak ubezpieczenia zmieniają Polskę i Polaków” wynika, że głównym zagrożeniem dla biznesu pozostają zaległości w płatnościach. Ich koszty szacuje się na nawet 100 mld złotych rocznie. Przy czym aż 9 na 10 firm w Polsce deklaruje, że ma problem z opóźnieniami w płatnościach. Zapewnienie płynności finansowej przedsiębiorstwa to drugi najczęściej wskazywany priorytet przez polskie firmy (37 proc.), a 22 proc. dużych przedsiębiorstw wskazuje, że ubezpiecza należności. 114 mld zł obrotu eksportowego polskich przedsiębiorstw było w 2016 r. objęte ochroną ubezpieczeniową. Poziom ubezpieczenia obrotu firm w kraju i za granicą wzrósł o 10%, sięgając wartości 460 mld zł.

Poza zarządzaniem płynnością finansową, przedsiębiorstwo, aby chronić swój majtek musi wziąć pod uwagę inne zagrożenia, często właściwe dla konkretnej branży. Ocena potencjalnych ryzyk powinna być oparta na indywidualnej analizie. Ubezpieczyciele oferują dziś szeroką ofertę, dedykowaną indywidualnym przedsiębiorcom, jak i dużym firmom. Ubezpieczenia mienia pokrywa koszty związane z odtworzeniem utraconego majątku na skutek zdarzeń losowych. Dodatkowo rekompensatę za straty finansowe w wyniku zastoju produkcji zapewnia polisa od utraty zysku. Ubezpieczenia od cyberryzyk zapewnią z kolei kompleksową pomoc (finansową, prawną oraz przy odbudowie reputacji) w razie coraz powszechniejszych ataków hakerskich lub awarii systemów informatycznych.

Z punktu widzenia bezpieczeństwa firmy kluczowe znaczenie może mieć ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Każde przedsiębiorstwo może być narażone na roszczenia osób trzecich powstałe w związku z poniesionymi przez te osoby szkodami.

Ubezpieczenie OC może działać w przypadku popełnienia błędu zawodowego, na przykład błędnego wykonania projektu – wyjaśnia Rafał Mańkowski, ekspert Polskiej Izby Ubezpieczeń. I dodaje: Wśród przyczyn powstałych szkód mogą być także sytuacje prozaiczne polegające na tym, że ktoś się poślizgnie na śliskiej podłodze lub jego samochód zostanie uszkodzony przez odpadający element budynku.

Co ważne handlowcy i producenci powinni pamiętać o ubezpieczeniu OC za produkt. Partia wadliwego produktu może wyrządzić szkody wielu osobom, a kwota łącznych roszczeń doprowadzić do poważnych trudności finansowych pechowej firmy.
Ubezpieczeniem komplementarnym do ubezpieczenia OC jest ubezpieczenie ochrony prawnej. Działa ono na przykład w sytuacjach, gdy klient firmy ubezpieczeniowej wykonał kontrakt, natomiast jego kontrahent chcąc uniknąć płatności lub obniżyć jej wysokość przedstawia nieuzasadnione zarzuty nienależytego wykonania kontraktu. W sytuacjach, kiedy przedsiębiorca zamroził znaczną część zasobów finansowych w materiałach i kosztach siły roboczej, niezbędnych do wykonania kontraktu, przeznaczenie kolejnych kwot na batalię prawną nie zawsze jest możliwe.

Rozwój biznesu zarówno w skali mikro, jak i dla dużych korporacji, to suma ciężkiej pracy, odważnych decyzji, znajomości swojej branży, ale i umiejętnego zarządzania ryzykiem. Do tego niezbędna jest odpowiednio skonstruowana ochrona ubezpieczeniowa, która wspiera ekspansję firmy oraz chroni majątek przedsiębiorstwa i jego pracowników.

Źródło: portalspożywczy.pl


Źródło:
...
 
 
-Nie segregujesz - zapłacisz cztery razy więcej
-BIG: Poręczyciele winni pół miliarda
-Ruszyła rejestracja na XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2018
-Digitalizacja - megatrend, który wpływa na rozwój rynku żywności i napojów
-Pogłoski o śmierci food trucków mocno przesadzone?
-GIS radzi, jak unikać zatrucia pokarmowego podczas upałów
-Wenecja: Kawa z widokiem na zabytki prawie 10 razy droższa
-Klienci nie chcą udzielać sklepom danych personalnych
-Jak sieci handlowe radzą sobie z falą upałów?
-KOWR radzi jak przygotować się do wejścia i działania na rynku w Wietnamie
-Dobra kondycja finansowa targowisk i bazarów
-Handel tradycyjny. Postaw na innowacje albo znikniesz z rynku
-Polska magazynową potęgą, a rekord przed nami
-Największe spółki alkoholowe nie odprowadzają CIT
-KUKE: Dzięki ubezpieczaniu transakcji eksport na rynki wschodnie może rosnąć
-Zakaz sprzedaży plastikowych toreb w Chile
-Polscy producenci ziół stają się coraz ważniejszym graczem w UE
-Brexit: Brytyjscy hodowcy chcą dodatkowych standardów dla żywności importowanej z UE
-Polacy kochają przekąski! Na słodycze wydajemy 11,3 mld zł a na słone przyjemności 3,7 mld zł rocznie
-Bakterie coli w wodzie butelkowanej. Producent wycofuje ją ze sprzedaży
-Brak zaufania do łososia jest istotną barierą dla wzrostu spożycia tej ryby
-Globalny rynek żywności i napojów: 5 wiodących trendów
-KUKE: Eksport drobiu do Chin z szansą na wzrost
-Polacy najchętniej sięgają po wina nie droższe niż 30 zł

 
- Rozmaitości

 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.