Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
Rozmaitości

Rozmaitości - archiwum

Data zamieszczenie: 2018-02-09
Badanie: Gdzie konsumenci najczęściej robią e-zakupy spożywcze?

Wśród konsumentów kupujących żywność w sieci popularne są sklepy internetowe grupujące produkty różnych marek - wynika z raportu „E-grocery w Polsce – zakupy spożywcze online” przygotowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej i Frisco.pl.

Jak podaje raport, osoby, które robią zakupy w Internecie, najczęściej wybierają platformy zakupowe, takie jak chociażby Allegro. Wśród osób kupujących żywność w sieci udział kupujących na platformach spada, rośnie natomiast grupa osób kupujących w sklepach internetowych grupujących produkty różnych marek (ponad ½ wskazań).

Sklepy internetowe konkretnych marek wybiera natomiast 43% badanych aktywnych zakupowo w kategorii spożywczej. Preferencje odnośnie miejsc zakupowych wśród kobiet i mężczyzn są bardzo podobne - informują autorzy raportu.

Najczęściej wykorzystywane miejsca zakupowe są natomiast różne w zależności od wieku konsumenta - platformy zakupowe mają wiodącą pozycję wśród konsumentów w wieku 25+ lat, a młodsi wybierają częściej sklepy grupujące różne marki, choć i wśród nich platformy uzyskują powyżej 60% wskazań.

Według raportu sklepy internetowe grupujące produkty różnych marek zyskują natomiast znacznie wśród mieszkańców największych miast 500+ tys. (46% wskazań).

Raport „E-grocery w Polsce – zakupy spożywcze online” powstał na podstawie badania ilościowego zrealizowanego przez Mobile Institute na zlecenie Frisco.pl. Badanie zostało zrealizowane z wykorzystaniem metody CAWI.

O wynikach badania czytaj więcej:

Badanie: W e-sklepach spożywczych najpopularniejsze są napoje, pieczywo, owoce i warzywa

Źródło: www.portalspozywczy.pl


Źródło:
...
 
 
-Nie segregujesz - zapłacisz cztery razy więcej
-BIG: Poręczyciele winni pół miliarda
-Ruszyła rejestracja na XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2018
-Digitalizacja - megatrend, który wpływa na rozwój rynku żywności i napojów
-Pogłoski o śmierci food trucków mocno przesadzone?
-GIS radzi, jak unikać zatrucia pokarmowego podczas upałów
-Wenecja: Kawa z widokiem na zabytki prawie 10 razy droższa
-Klienci nie chcą udzielać sklepom danych personalnych
-Jak sieci handlowe radzą sobie z falą upałów?
-KOWR radzi jak przygotować się do wejścia i działania na rynku w Wietnamie
-Dobra kondycja finansowa targowisk i bazarów
-Handel tradycyjny. Postaw na innowacje albo znikniesz z rynku
-Polska magazynową potęgą, a rekord przed nami
-Największe spółki alkoholowe nie odprowadzają CIT
-KUKE: Dzięki ubezpieczaniu transakcji eksport na rynki wschodnie może rosnąć
-Zakaz sprzedaży plastikowych toreb w Chile
-Polscy producenci ziół stają się coraz ważniejszym graczem w UE
-Brexit: Brytyjscy hodowcy chcą dodatkowych standardów dla żywności importowanej z UE
-Polacy kochają przekąski! Na słodycze wydajemy 11,3 mld zł a na słone przyjemności 3,7 mld zł rocznie
-Bakterie coli w wodzie butelkowanej. Producent wycofuje ją ze sprzedaży
-Brak zaufania do łososia jest istotną barierą dla wzrostu spożycia tej ryby
-Globalny rynek żywności i napojów: 5 wiodących trendów
-KUKE: Eksport drobiu do Chin z szansą na wzrost
-Polacy najchętniej sięgają po wina nie droższe niż 30 zł

 
- Rozmaitości

 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.