Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
Rynek Owoców i warzyw

Komentarze i analizy

Data zamieszczenie: 2019-11-20
Bracia Sadownicy na FRSiH: Są kategorie produktowe, które jeszcze nie wyszły z ery NO NAME

Ważne w budowaniu marki są autentyczność i wiarygodność. Na wstępie budowy marki Bracia Sadownicy dokonaliśmy podsumowania, co jest naszą mocną stroną, a jakie są nasze słabości. Doszliśmy do wniosku, że tylko prawda nas wyzwoli – powiedział Dawid Błaszczyk, partner zarządzający w firmie Bracia Sadownicy, podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
W trakcie debaty Dawid Błaszczyk podkreślił istotną kwestię w budowaniu marki, jaką jest wiarygodność.

– Są kategorie produktowe, które jeszcze nie wyszły z ery NO NAME, tak jest np. z jabłkami. Do niedawna podobnie było z jajkami, ale zostały one skutecznie zagospodarowane przez Farmio. Natomiast ważne w budowaniu marki są autentyczność i wiarygodność. Na wstępie budowy marki Bracia Sadownicy dokonaliśmy podsumowania, co jest naszą mocną stroną, a jakie są nasze słabości. Doszliśmy do wniosku, że tylko prawda nas wyzwoli. Nasi Bracia Sadownicy naprawdę znają się na jabłkach, są sadownikami w trzecim pokoleniu, a ich sady istnieją w rzeczywistości, gdy wiele znanych firm ich nie posiada. To nas odróżnia od innych, dużych brandów. Za wszystkim u nas stoją bracia, którzy z jednej strony kultywują tradycję, a z drugiej strony robią po swojemu. I to jest nasza wartość dodana do tego segmentu. Finalnie te twarze sprawiają, że nasza marka jest wiarygodna, bo stoją za nią ludzie, którzy są odpowiedzialni za to, co robią – tłumaczył Błaszczyk.

Czytaj więcej: FRSiH2019: Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu (pełna relacja+zdjęcia)Źródło: JS/portalspozywczy.pl


Źródło:
...
 
-Rynek szeroko otwarty
-KSG Agro: udane żniwa i wzrost eksportu zbóż w kampanii żniwnej 2019 r.
-Mazowsze: Ceny jabłek przemysłowych coraz niższe
-Bronisze: Mimo dużej podaży utrzymują się wysokie ceny jabłek
-Ekspert: ziemniaki polecane w diecie osób dbających o formę
-Mazowsze: analiza cen jabłek przemysłowych
-Ruszają dyniowe żniwa
-Za nami V Międzynarodowy Festiwal Wina
-Eko-biznes
-Dyniowe żniwa
-Bronisze: Stabilne ceny warzyw gruntowych
-Afrykańskie państwo chce znacjonalizować plantacje kawy
-Rynek ZEA perspektywiczny dla eksportu polskich jabłek
-Analiza: Rosną ceny jabłek przemysłowych
-Maliszewski: Dla wielu sadowników to będzie kolejny trudny sezon
-Polacy wydają na wino coraz więcej i chętniej kupują wina droższe. Rynek rośnie dynamicznie
-WKG: Żywność ekologiczna ma ogromny potencjał wzrostu
-WKG: Świadomość konsumentów rośnie i to jest ewolucja bez końca
-Banany mogą zdrożeć nawet o 50 proc.
-Adranowski szykuje holding spożywczy i rewolucję u weterynarzy
-Holding Krajowa Grupa Spożywcza ma powstać na bazie Krajowej Spółki Cukrowej
-Bronisze: Spadają ceny jabłek. Wyższe ceny śliwek
-PIŻE: Jak ograniczyć ilość spożywanej chemii?
-Rynek eko w Polsce – czy są perspektywy na rozwój?

 
- Komentarze i analizy

 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.